Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb dat eens meegemaakt in de jachthaven van Nieuwpoort. Stond daar een ML met alle AMG spoilers en badges. Eigenaar stapt in en vertrekt en ik hoor dieselgeratel. Moest toch eens goed lachen, eigenaar van de ML kon er niet mee lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      gehoord dat het een ML63 was ?

omdat hij geen geperforeerde schijven heeft...
      Kan ik niet op antwoorden. Ik was voor hem weg. 😁
      Hij had wel AMG remklauwen heb ik gezien maar geen erg in de schijven gehad.

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Kan ik niet op antwoorden. Ik was voor hem weg. 
        Hij had wel AMG remklauwen heb ik gezien maar geen erg in de schijven gehad.

Sent from somewhere, using Tapatalk

kan best zijn dat het een echt was.. maar heb al enkele copycat's gezien in het zilver... echt om te huilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          hou het in't oog voor ons

is't geen stunt van benz ?
          Of een 200cdi?
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Mercedes CLS 63 AMG Shooting Brake by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Van 't weekend in Antwerpen een mooie E63 AMG (facelift), grijs met zwarte velgen en op duitse import platen. Vier jonge gasten erin, alle raamkes open, wild optrekken en meerdere keren alles moeten dichtslaan, en op de kaaien rechts afslaan aan de hoerebuurt, kmoest is lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Dat zou straf zijn want hier is dat gemeentelijk/gewestelijk/landelijk vastgelegd. Of je nu met een Duster komt of met een AMG maakt niet uit, dat is dezelfde prijs. Denk niet dat het er in Nederland anders aan toegaat of zou het al heel vreemd vinden.
                Echt? Dat wist ik niet van die prijzen, toen ik een paar jaar geleden zo eens enkele websites van taxibedrijven bekeek stonden daar toch verschillende prijzen op
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• als luchthavenvervoer mss, net wat greco doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Echt? Dat wist ik niet van die prijzen, toen ik een paar jaar geleden zo eens enkele websites van taxibedrijven bekeek stonden daar toch verschillende prijzen op
                    Dat kan hé want hangt dus van je gemeente/provincie af. Dat heb je als bedrijf niet zelf in de hand maar wordt je opgelegd.

Je moet dus al een onderscheid maken tussen een taxibedrijf en zij die aan verhuring van wagen met chauffeur doen en/of luchthavenvervoer. Een mix van beiden kan ook, maar toch schrijft de gemeente dan twee verschillende soorten vergunningen uit aan verschillende tarieven.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    als luchthavenvervoer mss, net wat greco doet
                    Klopt!
                    Die/wij kunnen inderdaad zelf bepalen hoeveel, als ze/we het maar voordragen aan hun/ons gemeentebestuur. Zij geven dan achteraf de toelating in de vorm van een een vergunning.

Feitelijk volledig OT.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                      Knap!

Comment

• Deze stond dit weekend aan de Benz garage in Veurne

Comment

• CLK63 black met wat mods

Somehow Weistec Engineering has figured out a way to fire bullets without using guns. You can see an example of that when you watch the Mercedes-Benz CLK63 AMG Black Series blast down the quarter-mile, through your heart, and into the record books in the video below.
                          Using an assortment of mods from the Weistec Performance Products armamentarium, the CLK shot down the 1320 in 9.16 seconds at 150 mph. Yes, my friends, that is a world record.
                          Here’s another stat for you to chew on: this Benz can get from 60 to 130 mph in about the same time it takes a Porsche 911 Carrera S to get to 60 mph from a standstill. If cars could go on a 72-hour crack binge, I think they would perform as crazily as this CLK.
                          Last edited by Doa; 10/06/2014, 23:27.
                          lets have some more member berries

Comment

• lelijke velgen zeg op dien CLK black

Comment

• Mercedes C63 AMG Black Series by poolhaas1, on Flickr

Mercedes C63 AMG by poolhaas1, on Flickr

Mercedes SLS AMG by poolhaas1, on Flickr

Comment

• Iemand op zoek naar een fiscaalvriendelijke C63 AMG? Alletwee lichte vracht:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

• als benzlover is mijn antwoord geen geheim

maar als jij erachter rijdt ? vind je de sls zijn kont knap ??

Comment

• Zo'n SLS is sexy!

Comment

• De taxi:
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ...hard aan het werk blijkbaar

Comment

Working...
                                          X