Als die schermafbeelding van jouw PC afkomstig is, dan is het tijd voor een grondige opschoonbeurt van je systeem.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
-
Maar de S 72 AMG was er op 9 mei nog steeds. En in augustus 2011 kwam ik 'm voor het eerst op het spoor.
Raar dat die nog altijd niet verkocht is. Zal het de kilometerstand zijn? Of zijn Lorinser Felgen en Optik?
Of zijn vraagprijs?
Die was in 2011 nog meer dan dertig mille. In de loop der tijd wel flink gezakt.
Maar toch wil niemand 'm!
Comment
-
Misschien omdat het een foute bak is?
Ik zou er niet goed mee durven buitenkomen
Comment
-
Waarom niet?
Dat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.
Ik zie zulk soort auto's als het non plus ultra. Het beste van het beste wat mogelijk is.
In 1995 was dit het beste wat AMG voor een W/V140 kon leveren. Die status heeft die bij mij nog steeds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenWaarom niet?
Dat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.
Ik zie zulk soort auto's als het non plus ultra. Het beste van het beste wat mogelijk is.
In 1995 was dit het beste wat AMG voor een W/V140 kon leveren. Die status heeft die bij mij nog steeds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenDat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.
Comment
-
Ik denk dat het juist andersom is. Dat een opvallend exterieur tegenwoordig weer meer in de mode raakt. En dat dus het verschil tussen een standaard Mercedes en een getunede minder groot is dan in de jaren 80 en 90.
Toen een bescheiden uiterlijk de mode was.
Die trend zie ik ook bij BMW. Al met de scherp gesneden bumpers van een E60 M5. En zeker met de E82 1M.
Nu is het af fabriek. 15 jaar eerder hadden we dit nog tuning genoemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHet huidige AMG spendeert enorm veel meer geld en tijd aan het ontwerp van de auto's. Vind ze vandaag eerder te vergelijken met de E500 en 190 2.3-16V van destijds, moeilijk gewoon een getunede 124 of 190 te noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik rij ook niet zo graag megaopvallend, maar ik zou die wel willen...beeld je eens die die 7.2 v12 hoe belachelijk goed dat moet rijden
Alpina zat met zijn B12 onder de 400 pk. En was er toen eigenlijk al tuning voor de A8 D2?
Er waren wel wat uiteraard.
Racing Dynamics had zijn K50. Hamann zijn 750i 5.8. Hartge en Manhart hun zes liter. MVR zijn 6,1 liter V12. Er zullen er vast nog veel meer zijn.
Had de AC Schnitzer S7 wel een V12 bijvoorbeeld?
Comment
-
Het speuren ernaar is een aangenaam tijdverdrijf, vind ik.
Want mijn interesse voor tuning beperkt zich niet tot AMG. Of tot getunede Mercedessen.
Wel heb ik een voorkeur voor - in mijn ogen - echte tuning, namelijk het vergroten van de cilinderinhoud.
En dan mag het ook best een Bitter Omega A met 3,9 liter zijn. Of een Irmscher Senator 4 liter. Mantzel.
Om maar eens een zijstraat te noemen.
Comment
-
Een Bitter Omega A bedoel je?
o6acrt.jpg
Heb die test voor me liggen.
Maar ook een EVO 500 met Irmscher vier liter maakt me gek!
2cwx575.jpgLast edited by Twingo1; 26/08/2014, 22:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenWel heb ik een voorkeur voor - in mijn ogen - echte tuning, namelijk het vergroten van de cilinderinhoud.lets have some more member berries
Comment
Comment