oh hij is al toegekomen.. dju toch!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenoh hij is al toegekomen.. dju toch!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHoezo?
was ne joke acte zoals ik hem besteld had
Comment
-
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenTGV voor op de autobahn!
Absoluut, V8 biturboke. 😁
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenWat een monster in de zin van groot zo'n GL.
deze week nog naast nen GL gestaan met mijne F250... mijne capot is ongeveer stuur hoogte van een GL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtengrappig dat je dat zegt pablo..
deze week nog naast nen GL gestaan met mijne F250... mijne capot is ongeveer stuur hoogte van een GL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDan komt mijn dak ter hoogte van u wielkas ofzo
Comment
Comment