Die rode hier wat hoger is echt mooi, alleen dat tankklepje steekt echt wel af en verkloot het uitzicht van het geheel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Zo nipt over de borduur, ik zou gek worden.
Mercedes AMG GT - S63 AMG Coupe by Kristof E., on Flickr
Comment
-
Mooi uitgebreid stuk informatie over de - zelfs voor AMG intimi behoorlijk onbekende - 185 kW versie.
Comment
-
Van datzelfde forum deze link.
Предложили вот такую машину. Владелец говорит, что собрана по спец. заказу в АМГ. Он единственный владелец. Ничего не менялось. Интересный факт: по документам CL AMG, объем двигателя 7010 см3, модель двигателя 120982, мощность 550(!) сил. Хотя выдавал 496 сил. Опять же со слов владельца собрано всего 3 машины. 1 у султана Брунея, 2 в России. Эта третья. По надписи видно.....
Waar o.a. de S 73 T, de S 73 Cabriolet en de S 73 Coupé voorbij komen. Vooral die laatste doet mij deugd. Voor het eerst dat ik daar afbeeldingen van zie namelijk.
Comment
-
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenraar dat de uitlaat gekeerd is tov normale positie, meestal komt hij links, ook bij de amg's
muggegezift
Auto is trouwens nu van een forummer op 500eboard.com.
De bekende S 73 T AMG heeft trouwens de uitlaten ook rechts.
Comment
-
Comment