Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten

Wat een lawaai dat van die E55 kwam...
      Wat een mooie wagen !!!

Comment

• AMG Lovers

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
        Wat een mooie wagen !!!
        Inderdaad.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Kan dit eigenlijk zomaar?
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik wil het verhaal kennen erachter

vroeger had mijn taxibuur ook wel een 300 turbodiesel of 320cdi als zijn taxi...maar dit moet toch de baas van een vloot zijn, dit kun je toch niet onderhouden als enige taxi
          Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          er rijden wel meerdere AMG taxi's rond. tijdje terug was er hier ook een CLS63
          was een actie denk ik van het taxi bedrijf zelf. hadden de CLS voor 1 jaar geleased
          Bij ons rijdt er zelf een begrafenisondernemer met een recente AMG jeep als lijkwagen... Waarom is dat nodig? Had bij mezelf al overwogen om een carriereswitch aan te gaan :-) toch maar niet gedaan omdat die kransen aan zo een auto niet vind passen ;-)
          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

4000€ tax per jaar

Comment

• Discreet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Draaien die amg's op cng?

Comment

• No comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Draaien die amg's op cng?

ben ik ook benieuwd naar. heb ik eens voor geinformeerd maar het voordeel van de
                      Staat zou je blijkbaar niet krijgen als het niet OEM is?

Comment

• Een "goedkope" A45 met een nieuw motorblok: http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-110099706.htm
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Comment

• wat is die CLS 65 op de E17? precies alsof hij in de vangrail is gevlogen. platte banden, zijkant beschadigd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                              wat is die CLS 65 op de E17? precies alsof hij in de vangrail is gevlogen. platte banden, zijkant beschadigd...
                              Cls 65? dacht dat die niet bestonden. Zeker van dat het geen 55 of 63 is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Cls 65? dacht dat die niet bestonden. Zeker van dat het geen 55 of 63 is?

ah zal 63 zijn. 't komt er op neer dat er op de e17 een gehavende witte cls amg staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Een "goedkope" A45 met een nieuw motorblok: http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-110099706.htm
                                  Dat bedoel ik dus met al die kleine blokjes met gigavermogens. Is niet de eerste en zal niet de laatste zijn.

Comment

• ge kunt gelijk hebben en waarschijnlijk misschien zal het bij een a45 wel meer zijn

maar uw bedoeling staven met 1 advertentie is toch maar pover

Comment

• Tut tut, er is een terugroepactie geweest voor sommige modellen van 2013 waar de turbo speling heeft. Is een productiefout geweest van Borg Warner en betreft 293 wagens waarbij van 8 wagens reeds de motor in de soep is gedraaid. En dat zijn aantallen van 2014. Zullen er nu nog wat meer zijn.

Comment

• Leuk hoe typische opmerkingen worden gegeven over de korte draaicirkel en het gevoel dat je gemakkelijk naar de andere kant van het land zou blijven rijden.

Comment

• Deze is interessant, niet?
                                          Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Hoewel hij ook niet verkoopt.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X