Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
-
AMG Lovers
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk BerichtenWat een mooie wagen !!!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenKan dit eigenlijk zomaar?Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wil het verhaal kennen erachter
vroeger had mijn taxibuur ook wel een 300 turbodiesel of 320cdi als zijn taxi...maar dit moet toch de baas van een vloot zijn, dit kun je toch niet onderhouden als enige taxiOorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtener rijden wel meerdere AMG taxi's rond. tijdje terug was er hier ook een CLS63
was een actie denk ik van het taxi bedrijf zelf. hadden de CLS voor 1 jaar geleasedBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDraaien die amg's op cng?
ben ik ook benieuwd naar. heb ik eens voor geinformeerd maar het voordeel van de
Staat zou je blijkbaar niet krijgen als het niet OEM is?
Comment
-
Een "goedkope" A45 met een nieuw motorblok: http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-110099706.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichtenwat is die CLS 65 op de E17? precies alsof hij in de vangrail is gevlogen. platte banden, zijkant beschadigd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenCls 65? dacht dat die niet bestonden. Zeker van dat het geen 55 of 63 is?
ah zal 63 zijn. 't komt er op neer dat er op de e17 een gehavende witte cls amg staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEen "goedkope" A45 met een nieuw motorblok: http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-110099706.htm
Comment
-
Tut tut, er is een terugroepactie geweest voor sommige modellen van 2013 waar de turbo speling heeft. Is een productiefout geweest van Borg Warner en betreft 293 wagens waarbij van 8 wagens reeds de motor in de soep is gedraaid. En dat zijn aantallen van 2014. Zullen er nu nog wat meer zijn.
Comment
Comment