Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kom,kom, M3'tje valt nog mee hoor. Nie verdrietig zijn
SLS is god op wielen
I know, maar damn... dat V8 gebrul, geborrel en gedreun en de effortlessness waarmee die auto zijn power op het asfalt brengt is gewoon waanzinnig! WAT een auto!!
Blijft een schitterende kar maar heeft toch wat van zijn karakter verloren sinds de facelift. Vreemd genoeg zijn de niet AMG-C's er wel op vooruit gegaan sinds de facelift.
Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
Blijft een schitterende kar maar heeft toch wat van zijn karakter verloren sinds de facelift. Vreemd genoeg zijn de niet AMG-C's er wel op vooruit gegaan sinds de facelift.
Inderdaad , dat vind ik ook . Pré-facelift was echt veel bruter en agressiever qua look .
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
Een AMG is altijd speciaal. Of het nu ene van 20 jaar geleden is of eentje van 2011... als een AMG al niet meer boeit, dan vrees ik dat er u niet veel kan boeien op automotive vlak.
Welk ander (Europees) merk lepelt anders nog een 6.2 V8 in een 'kleine' gezinswagen? Alleen dat al, is speciaal en uniek!
Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
Ik snap je punt.
Quasi alle hedendaagse wagens zijn confectie, waar dat vroeger nog Einzelstücke waren.
Mij boeit het verleden ook meer, toen was er nog de mogelijkheid om krachtbronnen in een bepaalde carrosserie te leggen waar nu zelfs niet (enige nuance is gepast) meer over nagedacht werd.
Er was vroeger meer vrijheid. Meer unieke projecten.
Ik ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.
Ik ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.
nouja traag.. heb vorige week 1400km met een anno 2008 model gereden erg traag was hij niet hoor..
natte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?
Als ik het goed begrijp zijn boite en interieur grootste vooruitgang...wat op gebied van wegligging?
natte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?
de ouwe was met koppelomvormer, de nieuwe met multi clutch technology (mct7). Deze heeft natte plaatkoppeling voor vertrek en planetaire stelsels die geschakeld worden met natte plaatkoppelingen en banden. De nieuwe heeft dus geen koppelomvormer.
Comment