Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIn het centrum van Sevilla
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIs geen AMG.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWel leuke manier om meer klanten te scoren denk ik.
Maar idd, de remmen mogen niet te groot zijn om in die velgen te passen zeker?
En idd een goeie manier om extra klanten te vinden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWel leuke manier om meer klanten te scoren denk ik.
Maar idd, de remmen mogen niet te groot zijn om in die velgen te passen zeker?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenJa dat had ik ook wel door dat het een neppe is
Zei het maar omdat het in dit topic stond .
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autoblog.nlWaar ligt de grens nog tegenwoordig? Als je het geld maar hebt kan jij de snelste auto bouwen of gewoon kopen. Moet het vooral gevaarlijk dan kan je ook gaan voor een 1015pk achterwiel aangedreven Mercedes.
Waar ligt de grens nog tegenwoordig? Als je het geld maar hebt kan jij de snelste auto bouwen of gewoon kopen. Moet het vooral gevaarlijk dan kan je ook gaan voor een 1015pk achterwiel aangedreven Mercedes. RENNtech en zelfs Brabus vinden het wel welletjes bij 800pk. Ik twijfel er niet aan dat ook zij nog […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenLeuke verrassing in The Mercedes House
Een A 38 AMG met 2 motoren en 2 versnellingsbakken, maar wel iets vreemd: hij had een manuele 5-bak, maar hij had maar 2 pedalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Spaceship...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenLeuke verrassing in The Mercedes House
Een A 38 AMG met 2 motoren en 2 versnellingsbakken, maar wel iets vreemd: hij had een manuele 5-bak, maar hij had maar 2 pedalen?
Best grappig, pedalen van een automaat, maar een normale versnellingspook.
Vanaf dat je de pook begint te verzetten gaat de koppeling automatisch los. Nadeel is wel dat je geen gas kan blijven geven. (Ahja, het gaat wel, maar is best irritant geluid dan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSequetronic.
Best grappig, pedalen van een automaat, maar een normale versnellingspook.
Vanaf dat je de pook begint te verzetten gaat de koppeling automatisch los. Nadeel is wel dat je geen gas kan blijven geven. (Ahja, het gaat wel, maar is best irritant geluid dan )
Comment
Comment