je kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenlang genoeg blijven duwen op de ESP toets en je kan wel lekker dwars gaan hoor!
C AMG is de max... als je zoiets ziet zitten en kan betalen, 'k zou ni twijfelen
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenje kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaanLast edited by Jokke_vlo; 09/11/2010, 13:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenje kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.
Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
Hoe zijn de zetels? ergonomie?
Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?
Het geluid en de motor ken ik.
ESP is inderdaad perfect volledig uitschakelbaar.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.
Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
Hoe zijn de zetels? ergonomie?
Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?
Het geluid en de motor ken ik.
Comment
-
Ik denk dat je daar helaas geen 3 kinderen achteraan in kwijt kunt, toch niet al ze nog in echte kinderstoelen moeten zitten => die dingen zijn veel te breed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHet zou wel ipv de P.T. zijn...... dus moet dieeeeep nadenken en van mijn hart ook een steen maken hé Mich. In die zin is de keuze niet makkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDe pana is toch geen kleine auto ? Waarschijnlijk zelfs groter dan een C..
Waarschijnlijk wel!
Comment
-
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Series vallen ook in HD te downloaden, maar ik krijg bij de meeste tests serieus zenuwen van de Amerikaanse show er rond
Comment
Comment