Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaan
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      lang genoeg blijven duwen op de ESP toets en je kan wel lekker dwars gaan hoor!

C AMG is de max... als je zoiets ziet zitten en kan betalen, 'k zou ni twijfelen
      Het zou wel ipv de P.T. zijn...... dus moet dieeeeep nadenken en van mijn hart ook een steen maken hé Mich. In die zin is de keuze niet makkelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      je kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaan
      Ga ik straks is opzoeken....
      Last edited by Jokke_vlo; 09/11/2010, 13:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
        je kan 'm zeker en vast uitzetten... check topgear vergelijk: C63-M3-S5 op Ascari testbaan
        Dat was nog met de RS4

Comment

• klopt... my bad
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Ik heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.

Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
            Hoe zijn de zetels? ergonomie?

Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
            Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?

Het geluid en de motor ken ik.
            Achterbank bij de break vind ik maar niets... De voorzetels daarentegen zitten fenomenaal goed! Dankzij de verstelbare wangen kan je de zetels ook iets minder 'kuipvormig' instellen dus comfortabeler maar in die stand heb ik ze nog niet geprobeerd . Hoe hard zo'n C ook is (zeker met performance pakket), dankzij de zetels blijf je gegarandeerd gespaard van een gebroken ruggengraat.

ESP is inderdaad perfect volledig uitschakelbaar.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

Ik heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.

Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
              Hoe zijn de zetels? ergonomie?

Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
              Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?

Het geluid en de motor ken ik.
              Ik vond het jammer toen ik las dat je de Panamera ging wegdoen, maar als je er een c63 amg voor in de plaats neemt kan ik daar geen problemen mee hebben
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• En ze halen relatief makkelijk 550-580pk uit die V8'jes

Comment

• Ik denk dat je daar helaas geen 3 kinderen achteraan in kwijt kunt, toch niet al ze nog in echte kinderstoelen moeten zitten => die dingen zijn veel te breed.
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• 3 volwassenen kunnen erin maar 't is wat krap voor lange afstanden. maar dat gevoel ga je met veel wagens hebben daar de meesten de middelste plaats nogal verwaarlozen qua zitcomfort
                    wimoptiek.be op

Comment

• Het is voldoende dat de kids erin kunnen (geen kinderstoelen meer) voor een niet al te lange rit. (max 1u30).

Ik twijfel volop gezien het waardeverlies op de Pan na 1 jaar....

Comment

• Eindelijk nog eens een AMG erbij op het forum, can't wait

Comment

• Neen ! Ik zei dat ik twijfelde. Het waardeverlies dat ik zou doen is echt wel enorm na 1 jaar....en aan exclusiviteit, ruimte, veiligheid boet ik ook in.

Rijplezier, iets bescheidener, sound daarentegen....

Comment

Het zou wel ipv de P.T. zijn...... dus moet dieeeeep nadenken en van mijn hart ook een steen maken hé Mich. In die zin is de keuze niet makkelijk.
                            En een F10 M5?

Comment

• Waarom zou je een nieuwe pana wegdoen voor de een occasie C63 ?

De pana is toch geen kleine auto ? Waarschijnlijk zelfs groter dan een C..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                De pana is toch geen kleine auto ? Waarschijnlijk zelfs groter dan een C..

Waarschijnlijk wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Waarschijnlijk wel!

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Series vallen ook in HD te downloaden, maar ik krijg bij de meeste tests serieus zenuwen van de Amerikaanse show er rond

Comment

• De reden zou zijn om naar de buitenwereld toe een iets bescheidenere garage te hebben. Een Porsche is een Porsche en dat steekt de ogen uit.

Voor veel mensen is een Mercedes AMG een "gewone"Mercedes".

Comment

• voor de meeste mensen is een c63 een overbodige lawaaimaker matuvu

Comment

• Sorry maar unbadged zien de meeste mensen gewoon het verschil niet, heel zeker weten....en zelfs met badge blijft het voor de gemiddelde mens een Taxi.

Comment

Working...
                                          X