Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tot je een streep gas geeft dan toch

Comment

• Voilà perfect dan wordt de grijze muis een panter

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Sorry maar unbadged zien de meeste mensen gewoon het verschil niet, heel zeker weten....en zelfs met badge blijft het voor de gemiddelde mens een Taxi.
          Valid. Alhoewel, je mag het geluid niet onderschatten. Ze gaan niet weten welke wagen het is maar ze gaan wel beseffen dat het geen "alledaagse" Mercedes is.

Aan de andere kant denk ik dan, zit je niet met het gevoel "the damage is done?". Straks denken ze nog dat je zaken slecht gaan als je de Porsche weg doet voor een "kleine" Mercedes, want zo lijkt het naar de buitenwereld.
          AutoMinded.be

Comment

• je kunt er muisstil meer rijden, nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              je kunt er muisstil meer rijden, nee ?
              Dat weet ik in feite niet. Als ik die opstart filmpjes alleen al hoor... Soit, ik heb het geluk nog niet gehad om rustig - of wild for that matter - mee te rijden.
              AutoMinded.be

Comment

je kunt er muisstil meer rijden, nee ?
                Als je 's morgens die 6.2 V8 wakker stampt is de hele buurt wakker.

Bij rustig rijden roffelt 'ie een beetje, onopvallend genoeg voor de leek om niet door te hebben dat het geen CDI is.
                Voor zover je die 4 stoofbuizen, joekels van velgen en remmen en bumpers en schreeuwende xenon toestanden kunt verbergen tenminste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Bij rustig rijden roffelt 'ie een beetje, onopvallend genoeg voor de leek om niet door te hebben dat het geen CDI is.
                  Voor zover je die 4 stoofbuizen, joekels van velgen en remmen en bumpers en schreeuwende xenon toestanden kunt verbergen tenminste
                  Bwa, ik denk dat het enige wat écht opvalt voor een leek de uitlaten zijn. Velgen, remmen en xenon gaan ze waarschijnlijk niet van opkijken. Hoe dan ook ik vind dat een C AMG het meer uitschreeuwt dan, bijvoorbeeld, een RS6 maar dan is die wél volledig underdog.
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Mijn grootmoeder kan hiervan meespreken.

Comment

• wordt je omoe ni vrolijk van of is't een gilf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Mijn grootmoeder kan hiervan meespreken.
                        Graag een filmpje.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

*BRRRAWW*

Comment

• Lekkerste blok uit Europa van het moment.

Comment

• heeft amg een demper om dit te stoppen ?

Comment

• Hiermee versta je direct waarom ik dit zo een leuke wagens vind. Wat beelden uit de testrit met de E AMG.

Password verkrijgbaar via pm, testje op privé terrein.

Qua geluid kan er zeer weinig tippen aan de warme roffel van een 63AMG motor !

Comment

heeft amg een demper om dit te stoppen ?
                                  geen cdi AMG meer nee.

Comment

• van diseel is volgens vag geen sprake meer over 4 jaar

Comment

• Vind een C amg een stuk exlusiever als een Panamera hoor.
                                      Nuja moet wel bekennen dat ik de pana nooit echt knap heb gevonden, de C AMG des te meer.
                                      Vandaag stond ik nog naast een E AMG ook wel echt knap.
                                      Hoeveel krijg je nog terug voor de P.?

Comment

• In feite vind ik dat jij met een C 30 cdi AMG moet rondrijden, bobo.

Comment

• Door AMG een gewone bumper laten steken ipv eentje met 4 pijpen-->nog discreter

Comment

Working...
                                          X