Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu niet meer, het weer is er ook nie naar hé.
    Denk dat hij da ander roodje wil om zijn black collectie wa aan te vullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Deze uitspraak is voor sommigen heiligschennis, maar ik deel jouw mening volledig
      Je mag er, in mijn geval, ook de SLS bij vernoemen
      ²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Serieus...

daarom dat ik moet hebben zagen om het mogelijk te maken een wit exterieur te combineren met cognac interieur in plaats van zwart...
        Je moet er wel voor betalen. Anders bestellen in stof en laten overtrekken door een externe firma (ben je nog goedkoper uit ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten

Mijne maat zijn nieuw speeltje/trackcar
          Niet slecht voor iemand die overpriced keukenrolhouders en toiletborstels verkoopt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Jawel. AMG Kleinserie. Was een soort van "optie" op de 320. Zoals je in den tijd ook je G 36 AMG moest bestellen b.v. Had wel meteen alles wat 'm tot een C 32 SC maakte, dus itt de G 36 AMG kon je niet kiezen wat je wou (enkel technisch of ook optisch) maar moest je de ganse boterham nemen. Ook de S en CL 63 AMG (niet de huidige maar de W140 en de coupé ervan, met 444 pk) waren dergelijke Kleinserie modellen, dacht ik.

Heb daar nog ergens prijslijsten van. Maar zou hard moeten zoeken.
            Klopt.

Hetzelfde geldt voor de W210 55 AMG 4 Matic. Dat is een E430 4 matic met optiecode ''AMG ombouw" o.i.d.

Comment

Jawel. AMG Kleinserie. Was een soort van "optie" op de 320. Zoals je in den tijd ook je G 36 AMG moest bestellen b.v. Had wel meteen alles wat 'm tot een C 32 SC maakte, dus itt de G 36 AMG kon je niet kiezen wat je wou (enkel technisch of ook optisch) maar moest je de ganse boterham nemen. Ook de S en CL 63 AMG (niet de huidige maar de W140 en de coupé ervan, met 444 pk) waren dergelijke Kleinserie modellen, dacht ik.

Heb daar nog ergens prijslijsten van. Maar zou hard moeten zoeken.
              Aha, interessant!
              Van de S63 en CL63 had ik weet (als je de W220 bedoelt?). In een oude auto-motor-und-sport die ik heb liggen staat er een korte test met een S63 en die koste toen iets van €160.000. Maar je mag altijd nog eens zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Klopt.

Hetzelfde geldt voor de W210 55 AMG 4 Matic. Dat is een E430 4 matic met optiecode ''AMG ombouw" o.i.d.
              Die ben ik onlangs zelf tegengekomen in een prijslijst van de AutoGids (2000), ik schrok me een bult

Comment

• Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).

Van de E55 4-matic ben ik niet zeker, maar dat zal wel kloppen.

Comment

• Hele aparte SL!
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• wie rijdt er nu zo rond, dan wordt ge toch echt niet serieus genomen

Comment

Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).

G 63 AMG?

36 wel, 63 heb ik geen weet van.

Als je ziet wat Brabus moet doen om daar een V12 in te krijgen...

Comment

Idem, maar wel liefst 2 faceliftjes terug. De eerste met compressor.
                        Het interieur is er nochtans op vooruit gegaan, dat W203-pfl dash deed 'm geen eer aan. En ondertussen zitten er betere stoelen in, is xenon beschikbaar (en standaard) geworden etc.

Beter eentje van de laatste serie, en de gril/achterlichten van een aantal bouwjaren terug steken. Is toch plug & play
                        Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        G 63 AMG?

36 wel, 63 heb ik geen weet van.

Als je ziet wat Brabus moet doen om daar een V12 in te krijgen...
                        G63 bestaat wel degelijk. En dateert nog van voor de G55K.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Het interieur is er nochtans op vooruit gegaan, dat W203-pfl dash deed 'm geen eer aan. En ondertussen zitten er betere stoelen in, is xenon beschikbaar (en standaard) geworden etc.

Beter eentje van de laatste serie, en de gril/achterlichten van een aantal bouwjaren terug steken. Is toch plug & play

G63 bestaat wel degelijk. En dateert nog van voor de G55K.
                          Ja, dat is logisch dat dat van voor de 55K is.
                          Wist gewoon niet dat die bestaan had

Comment

Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).

De S65 en CL65 waren toch redelijk standaard?

Wat een wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              De S65 en CL65 waren toch redelijk standaard?

Wat een wagen
                              Bij een W220 S65 is het inderdaad niet het geval, dacht ik.

Comment

• Wel de S en CL 63 AMG. Wellicht bedoel je die, gTa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Wel de S en CL 63 AMG. Wellicht bedoel je die, gTa?
                                  Ik dacht dat een W220 65 AMG, itt de W221 65, wel degelijk kleinserie was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    Dag Teddy! Ik mis je.

Comment

• Klein raceje!
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Belachelijk groot verschil

En dan is die 130i eigenlijk al een snelle auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Wist gewoon niet dat die bestaan had
                                          Staat dat niet in dat superboek van je?

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Wel de S en CL 63 AMG. Wellicht bedoel je die, gTa?
                                          Nope. Al is dat ook kleinserie ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          Dacht ik ook.

Wil zeggen: 600 van de band, naar AMG en daar manuele ombouw. De 220 65s werden niet zo op de band gebouwd, askmenivergis.

Comment

Working...
                                          X