Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jawel. AMG Kleinserie. Was een soort van "optie" op de 320. Zoals je in den tijd ook je G 36 AMG moest bestellen b.v. Had wel meteen alles wat 'm tot een C 32 SC maakte, dus itt de G 36 AMG kon je niet kiezen wat je wou (enkel technisch of ook optisch) maar moest je de ganse boterham nemen. Ook de S en CL 63 AMG (niet de huidige maar de W140 en de coupé ervan, met 444 pk) waren dergelijke Kleinserie modellen, dacht ik.
Heb daar nog ergens prijslijsten van. Maar zou hard moeten zoeken.
Klopt.
Hetzelfde geldt voor de W210 55 AMG 4 Matic. Dat is een E430 4 matic met optiecode ''AMG ombouw" o.i.d.
Jawel. AMG Kleinserie. Was een soort van "optie" op de 320. Zoals je in den tijd ook je G 36 AMG moest bestellen b.v. Had wel meteen alles wat 'm tot een C 32 SC maakte, dus itt de G 36 AMG kon je niet kiezen wat je wou (enkel technisch of ook optisch) maar moest je de ganse boterham nemen. Ook de S en CL 63 AMG (niet de huidige maar de W140 en de coupé ervan, met 444 pk) waren dergelijke Kleinserie modellen, dacht ik.
Heb daar nog ergens prijslijsten van. Maar zou hard moeten zoeken.
Aha, interessant!
Van de S63 en CL63 had ik weet (als je de W220 bedoelt?). In een oude auto-motor-und-sport die ik heb liggen staat er een korte test met een S63 en die koste toen iets van €160.000. Maar je mag altijd nog eens zoeken
Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).
Van de E55 4-matic ben ik niet zeker, maar dat zal wel kloppen.
Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).
Van de E55 4-matic ben ik niet zeker, maar dat zal wel kloppen.
G 63 AMG?
36 wel, 63 heb ik geen weet van.
Als je ziet wat Brabus moet doen om daar een V12 in te krijgen...
Idem, maar wel liefst 2 faceliftjes terug. De eerste met compressor.
Het interieur is er nochtans op vooruit gegaan, dat W203-pfl dash deed 'm geen eer aan. En ondertussen zitten er betere stoelen in, is xenon beschikbaar (en standaard) geworden etc.
Beter eentje van de laatste serie, en de gril/achterlichten van een aantal bouwjaren terug steken. Is toch plug & play
Het interieur is er nochtans op vooruit gegaan, dat W203-pfl dash deed 'm geen eer aan. En ondertussen zitten er betere stoelen in, is xenon beschikbaar (en standaard) geworden etc.
Beter eentje van de laatste serie, en de gril/achterlichten van een aantal bouwjaren terug steken. Is toch plug & play
G63 bestaat wel degelijk. En dateert nog van voor de G55K.
Ja, dat is logisch dat dat van voor de 55K is.
Wist gewoon niet dat die bestaan had
Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).
Van de E55 4-matic ben ik niet zeker, maar dat zal wel kloppen.
Als ik me niet vergis waren er idd, zoals RRD zegt, nog. Ik denk b.v. aan de G 63 AMG met de 444pk sterke V12, de W124 E60 AMG en de W220 S65 AMG (en de coupé ervan).
Van de E55 4-matic ben ik niet zeker, maar dat zal wel kloppen.
Comment