Oorspronkelijk geplaatst door brjefs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenAls ik aan mercedes denk , denk ik aan houtinleg . Ik kan me bv geen S-klasse inbeelden zonder hout . Het is altijd lelijk , oubollig en te klassiek ; Maar niet in een mercedesDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Merci voor deze mooie foto's!
Comment
-
-
Die G was afgelopen zomer te vinden in Zuid-frankrijk maar toen had hij brabus velgen in plaats van de amg's die er nu opliggen. Ik herken hem aan de nummerplaat, heeft hier nog in het exclusieve auto foto topic gestaan. Ik vraag me trouwens af van waar die nummerplaat komt..?
Edit: zijn toch Brabus velgen maar andere dan toen in de zomer, thx carlito
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDie G was afgelopen zomer te vinden in Zuid-frankrijk maar toen had hij brabus velgen in plaats van de amg's die er nu opliggen. Ik herken hem aan de nummerplaat, heeft hier nog in het exclusieve auto foto topic gestaan. Ik vraag me trouwens af van waar die nummerplaat komt..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDie G was afgelopen zomer te vinden in Zuid-frankrijk maar toen had hij brabus velgen in plaats van de amg's die er nu opliggen. Ik herken hem aan de nummerplaat, heeft hier nog in het exclusieve auto foto topic gestaan. Ik vraag me trouwens af van waar die nummerplaat komt..?
En die nrplaat is van Island of Mann denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie er nu opliggen zijn ook Brabussen.
En die nrplaat is van Island of Mann denk ik
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
Voor mij ene met rood leer en vooral geen zwarte velgen
Comment
-