Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Rijden jullie daar eigenlijk ook mee? Of is het enkel kijken en poetsen?
    Ik vrees dat het alleen bij verplaatsen blijft.

Comment

• Dat is toch logisch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Moet een toffe meid zijn

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een GoPro'tje van een C63 AMG!

Comment

• Net terug van een weekje parijs, op de Champs - Elysées is er een mercedes store. Er stond de nieuwe CLS en dan een SLS en 300SL. Er konden ook miniatuurtjes e.d. worden gekocht.

BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Daarnet een zilveren W211 facelift zien staan die er nogal dik uitzag, zwarte diffuser, 4 uitlaten, 63 AMG velgen, E55 AMG op de koffer en V8 biturbo op de zijkanten... maar wel kleine standaard remmen

Comment

• Zo rijd hier ook een "cl65" rond

Comment

• Comment

• Prachtig!

Comment

• Comment

• Dag stijl

Comment

• Deze namiddag in mijn dorp.

Comment

• echt 1 van me favorieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
                                echt 1 van me favorieten
                                Nog enkele maanden geduld en het is dit of een CLS 63 in OT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
                                  echt 1 van me favorieten
                                  Van mij ook!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Nog enkele maanden geduld en het is dit of een CLS 63 in OT
                                  Ik ken niet wachten tot ik de eerste CLS 63 AMG op straat tegen kom.

Comment

• Stond hier vanmiddag een SLS voor de deur... Toen die net uit was had ik zoiets van "Mèh".
                                    Maar heb hem nu een paar keer in the flesh gezien en verdomme, wát een kar.
                                    Moet vet zijn om eens te shooten, zeker een zilvere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Stond hier vanmiddag een SLS voor de deur... Toen die net uit was had ik zoiets van "Mèh".
                                      Maar heb hem nu een paar keer in the flesh gezien en verdomme, wát een kar.
                                      Moet vet zijn om eens te shooten, zeker een zilvere.
                                      Het is idd een eye-catcher
                                      Het beste bewijs was toen een knappe jonkvrouw erover zei "wauw, dat is een Mercedes".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Het is idd een eye-catcher
                                        Het beste bewijs was toen een knappe jonkvrouw erover zei "wauw, dat is een Mercedes".
                                        Geweldig!

Comment

• een amg heeft steeds een dieselpijp zwart van't roet, terwijl je diesel's pijpen ondertussen, blinken

Comment

Working...
                                          X