Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVeel vertraging tussen het terug'peddelen' en het terugschakelen zelf..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat is misschien nog in de comfortsetting?
Zeker een halve seconde wachten eer het schakelt in gelijk welke setting.
Comment
-
Last edited by Mercedeske; 08/05/2011, 23:20.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenIn veel reviews klagen ze daarover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie heeft gewoon een SLS of wat. Wat een auto.
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVeel vertraging tussen het terug'peddelen' en het terugschakelen zelf..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenIn veel reviews klagen ze daarover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenHet duurt in principe 100 miliseconden.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLongtermer wrs.
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenHet duurt in principe 100 miliseconden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGOED NIEUWS...
Als je met een AMG voorzichtig rijdt, dan moet je er niet mee op onderhoud!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Of ligt dat aan mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZou ik ook al mee kunnen leven.
Het schakelen van de versnellingsbak of de wachttijd tussen aan de peddel trekken en de effectieve reactie van die versnellingsbak?
Logischerwijs lijkt me dat vanaf aanraken peddel tot versnelling effectief versmeten is.
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenDie zetel beweegt nog al eens mee
Of ligt dat aan mij?
Comment
-
G65 AMG, lekker
Waarom? Geen flauw idee, maar Mercedes gaat in zeer beperkte oplage een biturbo V12 in de G-klasse sleutelen! Een biturbo V12, in een G-klasse, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. De G-klasse is en blijft een bouwpakket. Hij ziet er niet alleen uit als een lego-doos, je kan er ook alles mee. Hij rijdt […]BMW X5 45e
Comment
Comment