Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik zou er al direct andere velgen onderleggen.

En is dat een echte facelift?
    Sorry, optische tuning weet ik niet veel vanaf.

Comment

• Maar je zou toch moeten weten dat de Styling III velgen te nieuw zijn voor de 124.
      Daar hoort 17" Aero I op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
        voor mij de bovenste allereerst CLS graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
          voor mij de bovenste allereerst CLS graag
          PM ontvangen Yucei?

Comment

• niet zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
              Ik vind oude AMG modellen veel leuker/interessanter. Deze S124 E 60 T AMG bijvoorbeeld.
              Zoooooo vet

Comment

• Gisteren nog een G55 in het wild tegengekomen. Dat geluid als ie passeert .

En weer een paar liter benzine weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Gisteren nog een G55 in het wild tegengekomen. Dat geluid als ie passeert .

En weer een paar liter benzine weg
                  Er is geen substituut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Maar je zou toch moeten weten dat de Styling III velgen te nieuw zijn voor de 124.
                    Daar hoort 17" Aero I op.
                    Klopt. Zulke feiten zou ik eigenlijk wel moeten weten inderdaad. Maar ik weet ze helaas niet. Richt mij liever op de motor. Ik schaam mij diep.

Comment

• doe maar voort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                        in dat topic ging het over het imago en de uitstraling van een Panamera vs E AMG. Uiterlijke kenmerken dus, waar het volgens mij bij dergelijke wagens meer om de belevenis, de pure rijsensatie zou moeten gaan. Anders kan je voor advies net zo goed eens bij de lokale voetbalploeg gaan horen welke ze het knapst vinden, om dan wss met een SUV naar huis gestuurd te worden... Neen, ik hoop dat als autoliefhebbers we verder kunnen kijken dan het uiterlijke alleen.

Beter hier dan in het RS3 topic dat we al genoeg bevuild hebben

Bij dit type wagen speelt (heb ik tot mijn schaamte ook moeten ondervinden) het imago en de looks ook mee. Als je ergens met een P toekomt krijgt je toch makkelijk een stempel, gaat dat nu om een klant, buur, forummer, collega....... je komt er niet van tussen. En als je met mensen moet samenwerken levert het je, dikwijls onrechtstreeks, troubles op. Meestal van niet autokenners, maar mensen die een merkimago koppelen aan je persoon.

Met een E (of andere) AMG weet 90% van de mensen niet eens dat het een om een snelle (of sport) wagen gaat. Men neemt een pak minder aanstoot. Daarom ook kan dit juist wel een meer dan serieus argument in de aankoop zijn. Meer nog, ik denk dat heel wat AMG kopers er zo over denken.

Qua rijplezier, is de definitie rijplezier voor iedereen verschillend. De panamera is een "noob" wagen. Je bent razendsnel, een macho wagen die rijdt op rails............................maar het is zo saai mijnheer.......steriel geen fun.

Als passagier verkies ik de Pan voor zijn afwerking en ferme cockpit. Als chauffeur zonder twijfel de E. Als macho (ik wil de snelste zijn) de Panamera.

Comment

Heerlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Als passagier verkies ik de Pan voor zijn afwerking en ferme cockpit. Als chauffeur zonder twijfel de E. Als macho (ik wil de snelste zijn) de Panamera.
                            je hebt enerzijds passagier - chauffeur

anderzijds als toevoeging zou je kunnen stellen:
                            - macho de panamera (prestaties & looks)
                            - liefhebber/uniciteit de E (beleving & insider)

Comment

Voor mij de S graag, veel beter dan dat wordt een auto niet.

Comment

• Kerel maakt wel leuke uitlaatjes

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Veel te racy sound waardoor de typische AMG brom helemaal weg is. Ik wil zoiets horen GVD :
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• W124 E 42 AMG

Comment

• wél een v8, maar niet de snelste willen zijn

Comment

• Zo'n mafia bak!

Comment

Working...
                                        X