Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichtenvoor mij de bovenste allereerst CLS graag
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenIk vind oude AMG modellen veel leuker/interessanter. Deze S124 E 60 T AMG bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
En weer een paar liter benzine weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGisteren nog een G55 in het wild tegengekomen. Dat geluid als ie passeert .
En weer een paar liter benzine weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar je zou toch moeten weten dat de Styling III velgen te nieuw zijn voor de 124.
Daar hoort 17" Aero I op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichtenin dat topic ging het over het imago en de uitstraling van een Panamera vs E AMG. Uiterlijke kenmerken dus, waar het volgens mij bij dergelijke wagens meer om de belevenis, de pure rijsensatie zou moeten gaan. Anders kan je voor advies net zo goed eens bij de lokale voetbalploeg gaan horen welke ze het knapst vinden, om dan wss met een SUV naar huis gestuurd te worden... Neen, ik hoop dat als autoliefhebbers we verder kunnen kijken dan het uiterlijke alleen.
Bij dit type wagen speelt (heb ik tot mijn schaamte ook moeten ondervinden) het imago en de looks ook mee. Als je ergens met een P toekomt krijgt je toch makkelijk een stempel, gaat dat nu om een klant, buur, forummer, collega....... je komt er niet van tussen. En als je met mensen moet samenwerken levert het je, dikwijls onrechtstreeks, troubles op. Meestal van niet autokenners, maar mensen die een merkimago koppelen aan je persoon.
Met een E (of andere) AMG weet 90% van de mensen niet eens dat het een om een snelle (of sport) wagen gaat. Men neemt een pak minder aanstoot. Daarom ook kan dit juist wel een meer dan serieus argument in de aankoop zijn. Meer nog, ik denk dat heel wat AMG kopers er zo over denken.
Qua rijplezier, is de definitie rijplezier voor iedereen verschillend. De panamera is een "noob" wagen. Je bent razendsnel, een macho wagen die rijdt op rails............................maar het is zo saai mijnheer.......steriel geen fun.
Als passagier verkies ik de Pan voor zijn afwerking en ferme cockpit. Als chauffeur zonder twijfel de E. Als macho (ik wil de snelste zijn) de Panamera.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAls passagier verkies ik de Pan voor zijn afwerking en ferme cockpit. Als chauffeur zonder twijfel de E. Als macho (ik wil de snelste zijn) de Panamera.
anderzijds als toevoeging zou je kunnen stellen:
- macho de panamera (prestaties & looks)
- liefhebber/uniciteit de E (beleving & insider)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Comment
-
-
Veel te racy sound waardoor de typische AMG brom helemaal weg is. Ik wil zoiets horen GVD :
+ YouTube Video
Comment
Comment