Heb je ook met de turbo kunnen rijden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNee nog niet en om bepaalde redenen wou ik ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHet ging u te veel geld kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk denk gewoon voor de typebenaming "turbo".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAmg heeft al van huis uit een bangelijke sound, die heel warm en mooi klinkt. Daar dan zo een brulpijp onder steken doet voor mij wat afbreuk aan het geheel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVetste achterkant ooit
ofzo
speciaal voor bobo SEC turbodiesel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDaar is me dunkt zéér weinig AMG aan ... dus wat doet dat hier in dit topic?
Ne 500 turbodiesel dan nog, hoho.
(zal wel geen 5000cc zijn lol)
beter?
Comment
-
Ik heb iets met de SEC AMG.
Het is het éérste schaalmodelletje (Matchbox dan nog!) waar ik actief op zoek ben naar gegaan. Een witte Matchbox 500SEC AMG. Ik was een jaar of 7 schat ik (dus moet in de eerste helft van de jaren '80 geweest zijn). Niet gevonden helaas.
Moet wel een zicht geweest zijn. Als klein pagadder een speelgoedwinkel binnenlopen met 't catalogusje van Matchbox in de hand, wijzend naar dat model op pagina zoveel, en aan de winkelheer of -dame vragen "mevrouw, heb je deze mercedes 500 sec amg alstublieft?" (ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"). Die moeten "dude, it's a friggin' matchbox!" gedacht hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb iets met de SEC AMG.
Het is het éérste schaalmodelletje (Matchbox dan nog!) waar ik actief op zoek ben naar gegaan. Een witte Matchbox 500SEC AMG. Ik was een jaar of 7 schat ik (dus moet in de eerste helft van de jaren '80 geweest zijn). Niet gevonden helaas.
Een E 36 AMG coupe met downgrade tot brede vete gulli's is stiekem een van de extreem geilst mogelijke rondrijdende dingen voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb iets met de SEC AMG.
Moet wel een zicht geweest zijn. Als klein pagadder een speelgoedwinkel binnenlopen met 't catalogusje van Matchbox in de hand, wijzend naar dat model op pagina zoveel, en aan de winkelheer of -dame vragen "mevrouw, heb je deze mercedes 500 sec amg alstublieft?" (ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"). Die moeten "dude, it's a friggin' matchbox!" gedacht hebben...
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenik had 'm in 't rood
Vele jaren nadien heb ik m'n witte AMG wél gevonden, al gebruikt en zonder doosje. 'Ie zit nu nog altijd in m'n curverbak vol autootjes.
Dat was één van m'n favorieten, samen met een gele Ford Granada Tournier van (ik denk) Majorette, die was een beetje groot uitgevallen voor de schaal en had gigantische wielen (in vergelijking) en was dus een dikke vette pimpbak, een 300C break avant la lettre een beetje. Ik speelde altijd dat daar een V8 in lag. Andere favoriet was een rode Alfa Romeo 75, geen idee van het merk. Reden: Alfa Romeo was toen gewoon het beste merk ter wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten(ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenProficiat hé?
Heeft hem deze toch gekocht?
Comment
Comment