Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je ook met de turbo kunnen rijden?

Comment

• Nee nog niet en om bepaalde redenen wou ik ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Nee nog niet en om bepaalde redenen wou ik ook niet
        Het ging u te veel geld kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
          Het ging u te veel geld kosten?
          Ik denk gewoon voor de typebenaming "turbo".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Ik denk gewoon voor de typebenaming "turbo".
            als de betrouwbaarheid er gaat zijn ga ik straks nog mijn mening herzien, why not? Als het goed zou zijn is het goed hé.

Comment

• Een Turbo is één van de betrouwbaarste Porsche's, samen met een GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Amg heeft al van huis uit een bangelijke sound, die heel warm en mooi klinkt. Daar dan zo een brulpijp onder steken doet voor mij wat afbreuk aan het geheel.
                Da's wat ik bedoel. An sich is die sound misschien niet lelijk, maar op een edele Benz past dat voor geen meter imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Vetste achterkant ooit
                  ofzo
                  een SEC of elke w124 mag er toch ook zijn

speciaal voor bobo SEC turbodiesel:

Comment

• Daar is me dunkt zéér weinig AMG aan ... dus wat doet dat hier in dit topic?

Ne 500 turbodiesel dan nog, hoho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Daar is me dunkt zéér weinig AMG aan ... dus wat doet dat hier in dit topic?

Ne 500 turbodiesel dan nog, hoho.
                      I know, truck driver
                      (zal wel geen 5000cc zijn lol)

beter?

Last edited by ; 14/07/2011, 10:42.

Comment

• Ik heb iets met de SEC AMG.

Het is het éérste schaalmodelletje (Matchbox dan nog!) waar ik actief op zoek ben naar gegaan. Een witte Matchbox 500SEC AMG. Ik was een jaar of 7 schat ik (dus moet in de eerste helft van de jaren '80 geweest zijn). Niet gevonden helaas.

Moet wel een zicht geweest zijn. Als klein pagadder een speelgoedwinkel binnenlopen met 't catalogusje van Matchbox in de hand, wijzend naar dat model op pagina zoveel, en aan de winkelheer of -dame vragen "mevrouw, heb je deze mercedes 500 sec amg alstublieft?" (ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"). Die moeten "dude, it's a friggin' matchbox!" gedacht hebben...

Comment

Ik heb iets met de SEC AMG.

Het is het éérste schaalmodelletje (Matchbox dan nog!) waar ik actief op zoek ben naar gegaan. Een witte Matchbox 500SEC AMG. Ik was een jaar of 7 schat ik (dus moet in de eerste helft van de jaren '80 geweest zijn). Niet gevonden helaas.
                          dan maar voor schaal 1:1 gaan

Een E 36 AMG coupe met downgrade tot brede vete gulli's is stiekem een van de extreem geilst mogelijke rondrijdende dingen voor mij
                          Last edited by ; 14/07/2011, 10:49.

Comment

Ik heb iets met de SEC AMG.

Moet wel een zicht geweest zijn. Als klein pagadder een speelgoedwinkel binnenlopen met 't catalogusje van Matchbox in de hand, wijzend naar dat model op pagina zoveel, en aan de winkelheer of -dame vragen "mevrouw, heb je deze mercedes 500 sec amg alstublieft?" (ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"). Die moeten "dude, it's a friggin' matchbox!" gedacht hebben...
                            ik had 'm in 't rood

Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• En wat doen jullie nu nog met die dingen? In een doos op zolder of........?

Last edited by Jokke_vlo; 14/07/2011, 13:36.

Comment

• mag er volledig standaard uit zien voor mij
                                maar met de AMG V8 eronder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                  ik had 'm in 't rood

Vét!!

Vele jaren nadien heb ik m'n witte AMG wél gevonden, al gebruikt en zonder doosje. 'Ie zit nu nog altijd in m'n curverbak vol autootjes.

Dat was één van m'n favorieten, samen met een gele Ford Granada Tournier van (ik denk) Majorette, die was een beetje groot uitgevallen voor de schaal en had gigantische wielen (in vergelijking) en was dus een dikke vette pimpbak, een 300C break avant la lettre een beetje. Ik speelde altijd dat daar een V8 in lag. Andere favoriet was een rode Alfa Romeo 75, geen idee van het merk. Reden: Alfa Romeo was toen gewoon het beste merk ter wereld.

Comment

• Edith
                                    Last edited by Alexx; 14/07/2011, 14:26.
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

(ik sprak SEC toen nog als "sik" uit ipv "is-ee-tsee"
                                      "sèk" mag nog altijd hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Proficiat hé?

Heeft hem deze toch gekocht?

Comment

Working...
                                        X