Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    dan maar voor schaal 1:1 gaan

Een E 36 AMG coupe met downgrade tot brede vete gulli's is stiekem een van de extreem geilst mogelijke rondrijdende dingen voor mij
    Prachtig hoe die achterkant blinkt. En het is dan nog eens een echten ook...

Comment

• Wat een zot ding die SL65 Black

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Zonde dat ze die ooit in cabrio hebben gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Zonde dat ze die ooit in cabrio hebben gemaakt!
            Zonde? Tis gelijk 1 van de vetste cabrio's ooit

Comment

• ²²²²²
              zeker zo op die foto
              en ik ben geen cabrioliefhebber

Comment

• Ik vind het één van de meest belachelijke Benzen ever made. Die CLK DTM is op zich al zo'n tjoenerbak af fabriek ... en dan nog als cabrio, helemaal onzinnig. Dit mag m.i. meteen naast een Rieger testarossa-wide-kit E36 325i cabrio gaan staan, of naast een Koening widebody Benz 500SEC biturbo, oid.

Hoe knap de gewone CLK 63 AMG en hoe "AMG/Benz-typisch" edel de CLK 63 AMG Black Series is, zo hard zigeuner-/kermisvolk vulgair is deze.

(imo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik vind het één van de meest belachelijke Benzen ever made. Die CLK DTM is op zich al zo'n tjoenerbak af fabriek ... en dan nog als cabrio, helemaal onzinnig. Dit mag m.i. meteen naast een Rieger testarossa-wide-kit E36 325i cabrio gaan staan, of naast een Koening widebody Benz 500SEC biturbo, oid.

Hoe knap de gewone CLK 63 AMG en hoe "AMG/Benz-typisch" edel de CLK 63 AMG Black Series is, zo hard zigeuner-/kermisvolk vulgair is deze.

(imo)
                  Het ding was wel efficient (in coupe).

Ik zou dat willen om naast de CLK-GTR straatversie en de 190 EVO II te staan in de garage

Comment

• De straatversie makes sense idd, alhoewel 'ie beestig lelijk is. De SL 65 AMG Black Series heeft ook last van die vulgaire Benz-atypische tjoenerslook. Maar 't is ook een zeer efficiënte kar met fabelachtige prestaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Zonde? Tis gelijk 1 van de vetste cabrio's ooit
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ²²²²²
                      zeker zo op die foto
                      en ik ben geen cabrioliefhebber
                      In coupé heb ik dat altijd een zalig ding gevonden (al is dat fel verminderd toen de CLK Black uitkwam). Maar dat ze daar dan nog een cabrio versie van hebben gemaakt, heb ik nooit begrepen. 't Is alsof je van een CSL of M3 GTS ook een cabrio zou maken... dat klopt gewoon niet.

Comment

• Speciale AMG G Verlengd, met ook grotere remzuigers lijkt me.

Comment

• Comment

• omdat het kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              Speciale AMG G Verlengd, met ook grotere remzuigers lijkt me.

Zou dit dan nog ingeschreven kunnen worden als LV met 5 zitplaatsen?

Comment

• als ja, ideaal dan

maar ik denk dat de meerprijs zo exobitant is dat je daar enkele jaartjes tax makkelijk mee kan betalen, cfr limo e-klasse tijdens de w124 als ze in de catalogus stonden € 30000

was bezig de maten op te zoeken

niet gevonden

maar bij deze is't vast mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  In coupé heb ik dat altijd een zalig ding gevonden (al is dat fel verminderd toen de CLK Black uitkwam). Maar dat ze daar dan nog een cabrio versie van hebben gemaakt, heb ik nooit begrepen. 't Is alsof je van een CSL of M3 GTS ook een cabrio zou maken... dat klopt gewoon niet.
                                  Is voor mij net de reden om het super vet te vinden...Maar ik begrijp zeker en vast wat je bedoeld Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik vind het één van de meest belachelijke Benzen ever made. Die CLK DTM is op zich al zo'n tjoenerbak af fabriek ... en dan nog als cabrio, helemaal onzinnig. Dit mag m.i. meteen naast een Rieger testarossa-wide-kit E36 325i cabrio gaan staan, of naast een Koening widebody Benz 500SEC biturbo, oid.

(imo)
                                    en ik maar denken dat Mercedes en kermis- en zigeunervolk quasi synoniemen waren

vandaag mijn eerste w212 63 amg onder ogen gekregen. knappe wagen.

Comment

• mercedes en al dat volk incluis de rest is de wereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten

vandaag mijn eerste w212 63 amg onder ogen gekregen. knappe wagen.
                                        Waar?

Comment

Working...
                                        X