Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    kom,kom, M3'tje valt nog mee hoor. Nie verdrietig zijn





    SLS is god op wielen
    I know, maar damn... dat V8 gebrul, geborrel en gedreun en de effortlessness waarmee die auto zijn power op het asfalt brengt is gewoon waanzinnig! WAT een auto!!

    Comment


    • Comment


      • Last edited by ; 16/10/2011, 14:35.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
          Blijft een schitterende kar maar heeft toch wat van zijn karakter verloren sinds de facelift. Vreemd genoeg zijn de niet AMG-C's er wel op vooruit gegaan sinds de facelift.

          Comment


          • Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Blijft een schitterende kar maar heeft toch wat van zijn karakter verloren sinds de facelift. Vreemd genoeg zijn de niet AMG-C's er wel op vooruit gegaan sinds de facelift.
              Inderdaad , dat vind ik ook . Pré-facelift was echt veel bruter en agressiever qua look .

              Comment


              • + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Wat een unieke wagen zeg! Onzettend gaaf met ook een erg uniek geluid!

                Comment


                • idd wat een car man

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                    Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
                    Een AMG is altijd speciaal. Of het nu ene van 20 jaar geleden is of eentje van 2011... als een AMG al niet meer boeit, dan vrees ik dat er u niet veel kan boeien op automotive vlak.

                    Welk ander (Europees) merk lepelt anders nog een 6.2 V8 in een 'kleine' gezinswagen? Alleen dat al, is speciaal en uniek!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Een AMG is altijd speciaal. Of het nu ene van 20 jaar geleden is of eentje van 2011...
                      Zo zwart/wit zie ik het niet. Ik zoek liever de nuance.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Vanmorgen met een SLS mogen/kunnen rijden.

                        Miljaar WTF!!! Wat een auto! Voor het eerst vond ik mijn M3 een triestig geval toen ik er daarnet mee wegreed...
                        Zwaar jaloers. Het is me nog steeds niet gelukt om met zo'n auto te kunnen rijden en het staat al érg lang op mijn verlanglijstje.

                        Comment


                        • Erg lang? Hoe lang is er überhaupt een SLS?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                            Leuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
                            Ik snap je punt.
                            Quasi alle hedendaagse wagens zijn confectie, waar dat vroeger nog Einzelstücke waren.
                            Mij boeit het verleden ook meer, toen was er nog de mogelijkheid om krachtbronnen in een bepaalde carrosserie te leggen waar nu zelfs niet (enige nuance is gepast) meer over nagedacht werd.
                            Er was vroeger meer vrijheid. Meer unieke projecten.

                            Comment


                            • Vraagje aan de AMG-specialisten:

                              C63 model 2008 <=> C63 model 2011 ... is het een must om voor de 2011 te gaan of is er niveel verschil met de oude?
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

                              Comment


                              • Ik ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
                                Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                  Ik ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
                                  Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.
                                  nouja traag.. heb vorige week 1400km met een anno 2008 model gereden erg traag was hij niet hoor..

                                  Comment


                                  • Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, traag in het reageren van de "boite" hé, ik schrijf niets over "trage" auto, dat zou maar al te gek zijn

                                    Ik dacht wel dat de laatste pre-facelifts al die natte koppeling hadden. Maar durf dit niet met zekerheid zeggen.

                                    Comment


                                    • natte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?

                                      Als ik het goed begrijp zijn boite en interieur grootste vooruitgang...wat op gebied van wegligging?
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

                                      Comment


                                      • Ik zie niet direct verschillen op dat vlak, dat je best een sper neemt moet ik je niet vertellen zeker?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                          natte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?
                                          de ouwe was met koppelomvormer, de nieuwe met multi clutch technology (mct7). Deze heeft natte plaatkoppeling voor vertrek en planetaire stelsels die geschakeld worden met natte plaatkoppelingen en banden. De nieuwe heeft dus geen koppelomvormer.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X