Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBlijft een schitterende kar maar heeft toch wat van zijn karakter verloren sinds de facelift. Vreemd genoeg zijn de niet AMG-C's er wel op vooruit gegaan sinds de facelift.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenLeuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
Welk ander (Europees) merk lepelt anders nog een 6.2 V8 in een 'kleine' gezinswagen? Alleen dat al, is speciaal en uniek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen AMG is altijd speciaal. Of het nu ene van 20 jaar geleden is of eentje van 2011...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVanmorgen met een SLS mogen/kunnen rijden.
Miljaar WTF!!! Wat een auto! Voor het eerst vond ik mijn M3 een triestig geval toen ik er daarnet mee wegreed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenLeuk hoor, al die hedendaagse AMG's. Maar toch een beetje confectie, eenheidsworst. Niet meer écht speciaal, uniek. Dat deden ze 15, 20, 25 jaar geleden beter. Zo'n M120 E70 en vooral M120 E72 motor tref je zelden tot nooit. Dat boeit mij.
Quasi alle hedendaagse wagens zijn confectie, waar dat vroeger nog Einzelstücke waren.
Mij boeit het verleden ook meer, toen was er nog de mogelijkheid om krachtbronnen in een bepaalde carrosserie te leggen waar nu zelfs niet (enige nuance is gepast) meer over nagedacht werd.
Er was vroeger meer vrijheid. Meer unieke projecten.
Comment
-
Ik ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ben de twee gaan bekijken en het verschil met de facelift is behoorlijk groot, vooral interieur ! Bij de nieuwe is het een pak knapper.
Motorisch niet vergeten dat de "oude", als ik met niet vergis, met koppelomvormer is en de nieuwe een natte koppeling heeft. Dat verschil is echt wel immens. Die koppelomvormer reageert veel te traag.
Comment
-
Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, traag in het reageren van de "boite" hé, ik schrijf niets over "trage" auto, dat zou maar al te gek zijn
Ik dacht wel dat de laatste pre-facelifts al die natte koppeling hadden. Maar durf dit niet met zekerheid zeggen.
Comment
-
natte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?
Als ik het goed begrijp zijn boite en interieur grootste vooruitgang...wat op gebied van wegligging?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtennatte koppeling?... een koppelomvormer is altijd een natte koppeling hé... je bedoelt waarschijnlijk dat de facelift een "vaste verbinding" kan maken tussen ingaande en uitgaande as waardoor er minder verlies is in de koppelomvormer... had ik ni ergens gelezen datde nieuwe ook een 2l zuiniger is?
Comment
Comment