Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMaar niet voor onder een SLS!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMooiste velg van Brabus in jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenvolgend weekend beschik ik over een SL 63 AMG... ik ben eens benieuwd naar de prestaties en vooral de sensatie die dit voertuig met zich meebrengt.
hou jullie verder op de hoogte
één foto (gsmkwaliteit sorry!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMooiste velg van Brabus in jaren
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtengisteren was het dan zover... er stond een parelmoer witte SL 63 AMG op mij te wachten! Ik ben opslag verliefd geworden. Het totaalplaatje van deze klopt voor de volle 100%: de presence, die uitstraling, het vermogen en ... vooral die rijsensatie!
één foto (gsmkwaliteit sorry!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk deel uw mening! Soms mis ik nog een brutere velg voor de SLS en die Brabus velg past daar perfect bij.
Knap! Is dat zo'n IWC editie?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
how shit I am in love
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenWat een ontzettend goede kleur! Waar is die foto genomen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenZalig, mooie kleur!
Meer: http://www.motorward.com/2011/11/pic...-black-series/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenPff, zo knap! Het enige minpuntje vind ik de uitlaten, die passen hier totaal niet onder.
Comment
Comment