Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Nog enkele (onbewerkte) driftpics (made by Dennis)
    Zalig!

Comment

• Mooie foto's, sluit hier goed op aan >
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Crapy Iphone vid, gemaakt samen met de foto's.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit is dan weer iets ouder...

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Zalig!
          zal wel zijn dadde

taxi met +550pk

Comment

• Net met 'onze' E63 AMG een toerke gedaan.

Wat een machine!

Comment

• Daarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
              Viel me bijzonder mee, veel comfort (meer dan ik dacht), maar niet echt kunnen doorsleuren.
              Denk dat 't wel een goed idee zou zijn om ook eens een paar keer te gaan oefenen op zo'n terrein zoals de Jokke... Is dat vrij beschikbaar of zo? Details iemand (ev. via PM)
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Dag iedereen,

Ik heb een probleem. Bij mijn ML63 komt het koelwater in de motor terecht. Als het lek gedicht is, kan dit dan later voor problemen zorgen? Ik bedoel dat er koelwater in de motor geweest is.

Vriendelijke groeten,

Koen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Daarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
                  Viel me bijzonder mee, veel comfort (meer dan ik dacht), maar niet echt kunnen doorsleuren.
                  Denk dat 't wel een goed idee zou zijn om ook eens een paar keer te gaan oefenen op zo'n terrein zoals de Jokke... Is dat vrij beschikbaar of zo? Details iemand (ev. via PM)
                  Dat was met skylimit driftdays, verder is www.maitriseduvolant.be een echte aanrader. Niet te duur (na het volgen van de basis opleiding) neem je een beurtenkaart van 400 euro en daarmee heb je dan 10 halve uren het circuit voor jou alleen (40 euro per half uur), met je eigen wagen

Geen makkelijk circuit, met verschillende ondegrond en veel lastwissels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Dat was met skylimit driftdays, verder is www.maitriseduvolant.be een echte aanrader. Niet te duur (na het volgen van de basis opleiding) neem je een beurtenkaart van 400 euro en daarmee heb je dan 10 halve uren het circuit voor jou alleen (40 euro per half uur), met je eigen wagen

Geen makkelijk circuit, met verschillende ondegrond en veel lastwissels
                    En zit er een instructeur mee in, in die 40EU per half uur ?
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

Comment

• Ja en als je er al een tijdje komt ook alleen, naar keuze. In de 40 zit de instructeur in. Je mag zelfs niet alleen in het begin.

Comment

• C63 amg

C63 AMG lichte vracht
                        Last edited by ; 04/12/2011, 12:18.

Comment

• ik dacht dat benz belgie niet meewerkte met lv-toestanden, zijn ze bijgedraaid of via buitenland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Daarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
                            in mijn ogen is een SL63 AMG de ideale wagen, je hebt alle luxe en comfort van een luxewagen en je beschikt over de nodige paarden om aardig uit te startblokken te schieten.
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik dacht dat benz belgie niet meewerkte met lv-toestanden, zijn ze bijgedraaid of via buitenland

Via buitenland denk ik. Want eerst stond hij er op als gewone break. Nu heeft hij 2 of 3 C63's LV staan en nog een RS6 en X5M.

Comment

• Comment

• juist nog die donkere ruiten weg, logo eraf
                                  en niemand kan je zo op't zicht ewa kwalijk nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Mooi dat je deze al hebt weten spotten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      Knap,zijn dat OEM velgen?
                                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                        Knap,zijn dat OEM velgen?
                                        Ja, de standard velgen op de nieuwe E 63 AMG.

Comment

• Iemand als eens gehoord dat er een bout van een cyliderkop kan breken bij een 6.3 AMG motor? Zodanig dat er water in het blok komt?

Comment

Working...
                                          X