Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
-
Crapy Iphone vid, gemaakt samen met de foto's.
+ YouTube Video
dit is dan weer iets ouder...
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Daarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
Viel me bijzonder mee, veel comfort (meer dan ik dacht), maar niet echt kunnen doorsleuren.
Denk dat 't wel een goed idee zou zijn om ook eens een paar keer te gaan oefenen op zo'n terrein zoals de Jokke... Is dat vrij beschikbaar of zo? Details iemand (ev. via PM)----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDaarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
Viel me bijzonder mee, veel comfort (meer dan ik dacht), maar niet echt kunnen doorsleuren.
Denk dat 't wel een goed idee zou zijn om ook eens een paar keer te gaan oefenen op zo'n terrein zoals de Jokke... Is dat vrij beschikbaar of zo? Details iemand (ev. via PM)
Geen makkelijk circuit, met verschillende ondegrond en veel lastwissels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat was met skylimit driftdays, verder is www.maitriseduvolant.be een echte aanrader. Niet te duur (na het volgen van de basis opleiding) neem je een beurtenkaart van 400 euro en daarmee heb je dan 10 halve uren het circuit voor jou alleen (40 euro per half uur), met je eigen wagen
Geen makkelijk circuit, met verschillende ondegrond en veel lastwissels----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDaarstrax toerke gereden met een SL63AMG, met performance pack...
Denk dat 't wel een goed idee zou zijn om ook eens een paar keer te gaan oefenen op zo'n terrein zoals de Jokke... Is dat vrij beschikbaar of zo? Details iemand (ev. via PM)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik dacht dat benz belgie niet meewerkte met lv-toestanden, zijn ze bijgedraaid of via buitenland
Via buitenland denk ik. Want eerst stond hij er op als gewone break. Nu heeft hij 2 of 3 C63's LV staan en nog een RS6 en X5M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenKnap,zijn dat OEM velgen?
Comment
Comment