Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe staat dat nu met die beloofde "because we can" G 65 AMG?
Vraag ik me ook af... Nu ja, met di ripoff zijne stunt kunnen we't hier wel vergeten...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
En er is toch ook een W164 ML 65 AMG, Sondermodell Performance Studio?
Er was inderdaad een ML AMG door de Performance Studio Beschikbaar, maar die had de standaard 6.2 V8 510 pk. Bovendstaande interieurfoto is van dat model.
Heel verstandig. Echt bewijs is het niet inderdaad.
Zo heb ik van meer vermeende speciale modellen nog nooit sluitend bewijs gezien.
De W140 en C140 met M120 E73 motor bijvoorbeeld. Denk/vrees dat die alleen aan de R129 was voorbehouden. En aan de Pagani Zonda en CLK GTR.
Heeft iemand trouwens zo'n "ding" om COMAND te programmeren? Ik zou een Media Interface willen bijplaatsen, maar dat moet dan blijkbaar in COMAND zo ingeprogrammeerd worden...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Heel verstandig. Echt bewijs is het niet inderdaad.
Zo heb ik van meer vermeende speciale modellen nog nooit sluitend bewijs gezien.
De W140 en C140 met M120 E73 motor bijvoorbeeld. Denk/vrees dat die alleen aan de R129 was voorbehouden. En aan de Pagani Zonda en CLK GTR.
Comment