Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Lovendegem zag ik gisteren ook zo'n machine staan bij één of andere autoverkoper. Die dingen staan daar dan extreem vet en potent te wezen maar niemand die er mee kan rijden en wel zou kunnen koopt wel een nieuwe.
In Lovendegem zag ik gisteren ook zo'n machine staan bij één of andere autoverkoper. Die dingen staan daar dan extreem vet en potent te wezen maar niemand die er mee kan rijden en wel zou kunnen koopt wel een nieuwe.
gast, 1 of andere autoverkoper.. das wel mijn voertuig hé
Niemand die iets kwijt wil over de AMG uit post 1716? Geen interesse? Is toch een uiterst zeldzame auto. Onderaan in dit (http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/M....php?id=100141) topic heb ik een Fahrbericht uit 1985 geplaatst. Toen een AMG nog écht uniek en zeldzaam was. En met ca. 280 km/h ook niet echt langzaam. Zeker niet in die tijd.
Niemand die iets kwijt wil over de AMG uit post 1716? Geen interesse? Is toch een uiterst zeldzame auto. Onderaan in dit (http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/M....php?id=100141) topic heb ik een Fahrbericht uit 1985 geplaatst. Toen een AMG nog écht uniek en zeldzaam was. En met ca. 280 km/h ook niet echt langzaam. Zeker niet in die tijd.
Interessant artikel. Een vraagje, bij Kraftübertragung: wat bedoelen ze met Wandlerbereich bis 2,0? Ik zie al staan dat het in het Engels converter range is. Kan iemand eens verduidelijken wat dit bij een automaat betekent? En wat de gangbare waarden zijn. In moderne artikels kom je dat niet meer tegen dus vandaar mijn vraag.
Comment