Stonden er nog interessante weetjes in over de 73 AMG versies? Op bladzijde 216 en 224?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenStonden er nog interessante weetjes in over de 73 AMG versies? Op bladzijde 216 en 224?
Buiten de technische specificaties & prijs niet echt.
Ik had het boek voor 55€ gekocht op Amazon, best wel veel boek (letterlijk & figuurlijk) voor een ok prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenBuiten de technische specificaties & prijs niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenBlijft voor mij de ultieme droomkar (samen met een lexus LFA), en die prijs is idd relatief cheap! Maar het blijft 150.000 sneuros voor een ondertussen bijna 7 jaar oude kar..
enkel af en toe eens uitlaten om verse luct te happen
succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzet die 20 jaar aan de kant en je zal merken dat dit een heel goede belegging is geweest, er zijn er zo weinig gemaakt dat de waarde enkel kan stijgen (als alles origineel blijft en zonder schade)
enkel af en toe eens uitlaten om verse luct te happen
succes
Comment
-
Erebus Reveals Mercedes-Benz E63 AMG V8 Supercars Racer.
Comment
-
amg
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
vind ik leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat houdt dat in, alleen de logo's weglaten of ook andere uiterlijke kenmerken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenme alle goede wil van de wereld maar ik vind dit model toch een pak mooier
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK
80k voor een E63 met performancepack. Wel al van 2011, maar krijgen ze blijkbaar niet meer aan de man in Italië.
Comment
Comment