Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stonden er nog interessante weetjes in over de 73 AMG versies? Op bladzijde 216 en 224?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
      Stonden er nog interessante weetjes in over de 73 AMG versies? Op bladzijde 216 en 224?

Buiten de technische specificaties & prijs niet echt.

Ik had het boek voor 55€ gekocht op Amazon, best wel veel boek (letterlijk & figuurlijk) voor een ok prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
        Buiten de technische specificaties & prijs niet echt.
        Jammer. Ik had nu eindelijk weleens foto's van een CL 73 en S 73 AMG willen zien. Hoe je het ook wendt of keert, dat blijven toch de grote onbekende AMG versies. En ook van een C140 met zesliter AMG M119 heb ik nog nooit foto's gezien.

Comment

• 150k voor een slr:

lijkt me redelijk cheap?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            150k voor een slr:

lijkt me redelijk cheap?
            Crisis België? En volgens mij vinden vele mogelijke kopers 27000km's naar de hoge kant voor zo een SLR? En misschien is het een kilometerstand waar een SLR een speciaal onderhoud moet hebben?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Blijft voor mij de ultieme droomkar (samen met een lexus LFA), en die prijs is idd relatief cheap! Maar het blijft 150.000 sneuros voor een ondertussen bijna 7 jaar oude kar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                Blijft voor mij de ultieme droomkar (samen met een lexus LFA), en die prijs is idd relatief cheap! Maar het blijft 150.000 sneuros voor een ondertussen bijna 7 jaar oude kar..
                zet die 20 jaar aan de kant en je zal merken dat dit een heel goede belegging is geweest, er zijn er zo weinig gemaakt dat de waarde enkel kan stijgen (als alles origineel blijft en zonder schade)
                enkel af en toe eens uitlaten om verse luct te happen

succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  zet die 20 jaar aan de kant en je zal merken dat dit een heel goede belegging is geweest, er zijn er zo weinig gemaakt dat de waarde enkel kan stijgen (als alles origineel blijft en zonder schade)
                  enkel af en toe eens uitlaten om verse luct te happen

succes
                  Een SLR is te mooi om in een garage te laten staan.

Comment

• Erebus Reveals Mercedes-Benz E63 AMG V8 Supercars Racer.

Comment

• Prachtig...

Comment

• me alle goede wil van de wereld maar ik vind dit model toch een pak mooier

BMW X5 45e

Comment

• amg

vlg dit filmpje kan het weer : je kan de 63 amg business bestellen, zonder uiterlijke kenmerken

vind ik leuk

Comment

• Wat houdt dat in, alleen de logo's weglaten of ook andere uiterlijke kenmerken?

Comment

• Geen 4 uitlaten, onder andere.
                              Zal er meer als een gewone E uitzien.
                              Alleen voor Europa, die Business Line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Wat houdt dat in, alleen de logo's weglaten of ook andere uiterlijke kenmerken?
                                je kan deze ook krijgen met logo's maar zonder de "power" ;-)

Comment

• 80k voor een E63 met performancepack. Wel al van 2011, maar krijgen ze blijkbaar niet meer aan de man in Italië.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    me alle goede wil van de wereld maar ik vind dit model toch een pak mooier

Hier moet ik jouw in bijtreden. Zo veel eleganter.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK

80k voor een E63 met performancepack. Wel al van 2011, maar krijgen ze blijkbaar niet meer aan de man in Italië.
                                      da is fucking cheap.. vooral als je ziet dat hij goed voorzien is van alle comfort opties.. jammer dat geen Estate is anders kocht ik hem en bouwde hem om naar LV

Comment

• Comment

• rood staat hem prachtig.

Comment

Working...
                                          X