Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Duur onderhoud? Heeft die dan speciale snufjes aan bord zodat je het niet zelf kan met een beetje kennis?
    Zo'n E 50 was in die tijd de duurste W210 af fabriek. Kostte in Nederland in die tijd 2½ ton. Reken maar dat je qua onderhoud niet goedkoop uit bent. De duizenden euro's vliegen je, als het tegenzit, om de oren. Speciale snufjes? Onbegrensd kan zo'n E 50 290 km/h plus. De beste materialen zijn dus gebruikt. Maar bij een hoge kilometerstand zal het een en ander vervangen moeten worden. Met hoge kosten als gevolg.

Een jaar of 15 geleden heb ik een proefrit gemaakt in een E 50. Bij een MB dealer in Zoetermeer. Een uur alleen gereden. Haalde vlot 230 op de teller. Zou best zo'n auto willen hebben. Vind 'm prachtig. Wolf in schaapskleren. Understatement non plus ultra. Staan her en der voor nog geen 10K te koop. Maar ik vrees onderhoud/reparatie.

Test E 50 AMG AutoVisie: http://www.autotekoop.nl/testverslag...es_E50_AMG.htm
    Last edited by Twingo1; 20/04/2013, 21:05.

Comment

• bwa een AMG hoeft niet duurder te zijn op vlak van onderhoud als je zelf wat rondkijkt voor stukken.
      laatst stond er vb een C63 motorblok te koop op ebay voor 3500 euro en had 30 000km.
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
        Zo'n E 50 was in die tijd de duurste W210 af fabriek. Kostte in Nederland in die tijd 2½ ton. Reken maar dat je qua onderhoud niet goedkoop uit bent. De duizenden euro's vliegen je, als het tegenzit, om de oren. Speciale snufjes? Onbegrensd kan zo'n E 50 290 km/h plus. De beste materialen zijn dus gebruikt. Maar bij een hoge kilometerstand zal het een en ander vervangen moeten worden. Met hoge kosten als gevolg.

Een jaar of 15 geleden heb ik een proefrit gemaakt in een E 50. Bij een MB dealer in Zoetermeer. Een uur alleen gereden. Haalde vlot 230 op de teller. Zou best zo'n auto willen hebben. Vind 'm prachtig. Wolf in schaapskleren. Understatement non plus ultra. Staan her en der voor nog geen 10K te koop. Maar ik vrees onderhoud/reparatie.

E50 kost in onderhoud niet opmerkelijk meer dan een E430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten

E50 kost in onderhoud niet opmerkelijk meer dan een E430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            omdat die Nl'er geen reactievermogen heeft ?
            Haha like!

Hier een video van die rode A 250 AMG met die prachtige Black Series uitlaten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                Haha like!

Hier een video van die rode A 250 AMG met die prachtige Black Series uitlaten

Die uitlaten staan hem goed seg! Trouwens straf dat ie al een filmpje heeft, want ik vind voorlopig nog nergens een deftige videoreview van een A45 AMG..

Comment

• Uitlaten zijn optioneel zo te bestellen..!

Comment

• Comment

• Iconen in hun tijd. Wat de hedendaagse AMG modellen ontberen.

En heel speciaal, de C124 heeft een M119.

Comment

• Comment

• AMG. Het zijn vooral die speciale versies die mij mateloos interesseren. Neem nou deze M117/9 motor.

1342854617971696.jpg

Ik ken 'm met http://desmond.imageshack.us/Himg502...pg&res=landing276 kW/375 pk. Maar hier wordt die ineens met http://imageshack.us/a/img853/499/image78938.jpg360 pk aangegeven. Dát soort dingetjes boeien mij mateloos.

Comment

• Uniek Moment

Een uniek moment, een unieke gelegenheid.
                            Op dit moment staan er vier AMG W140 versies te koop op mobile.

Twee versies met 7 liter inhoud. En twee versies met 6 liter inhoud.
                            Hoe zeldzaam wil je het hebben. Maakt mij vreselijk begerig.

Comment

• prachtig dat die achteraan allemaal us-plaatuitsnijding hebben

Comment

• ik dacht dat de enige merc die ooit een 7 liter had de SL was
                                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  ik dacht dat de enige merc die ooit een 7 liter had de SL was
                                  De C140 en W140 hadden 'm ook. En het zou mij niks verbazen als blijkt dat in die tijd op speciale bestelling de 7-liter ook in een W124 of W210 werd geplaatst. Misschien rijdt er zelfs wel een W202 rond met AMG V12. Wie weet. Geld doet wonderen.

Comment

• Die zwarten heeft al 250k km.....zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                      Die zwarten heeft al 250k km.....zalig.
                                      Ja, daar is echt mee gereden. Reken maar dat dat bijzonder was in 1995, 525 pk en 740 Nm onder je rechtervoet in een grote en zware sedan. Prachtig understatement. Jammer dat die er optisch niet als een AMG uitziet. Dan prefereer ik de S 60 uit Stockholm, ook in dat lijstje.

Comment

• Waarschijnlijk niet veel fans, maar ik vind hem geslaagd!
                                        Velgen zijn: Vossen VVS-CV7
                                        Breedte vooraan: 20 inch en 9 breed
                                        Breedte achteraan: 20 inch en 10.5 breed

Comment

• Comment

Working...
                                          X