toch wel, misschien ietsje te groot voor dagelijks gebruik maar oo zo mooi om naar te kijken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtentoch wel, misschien ietsje te groot voor dagelijks gebruik maar oo zo mooi om naar te kijken
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenTerug wat hoger en velgen een maat kleiner en dan is dat een zeer mooie wagen. De andere aanpassingen vind ik wel geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenUitzicht is één ding, maar dat moet toch kak rijden?
die e kan wel airmatic hebben
Comment
-
voor een E moet je ook bijna 5000 bijleggen voor airmatic of het is kin kloppen hoor.
al bij al vind ik met coilovers op een C het nog goed doenbaar kwa rijcomfort maar je kan er ook geen wonderen van verwachtenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenondertussen zijn airco, elecramen, who cares, abs en esp standaard
dus 1 keer een optie van 5k kan ervan aflets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDat rubber is er precies gewoon op geschilderd.
Uitzicht is één ding, maar dat moet toch kak rijden?
Wat een absurde vraagprijs bij deze.
Last edited by Twingo1; 13/05/2013, 23:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenDat dacht ik ook bij deze.
Wat een absurde vraagprijs bij deze.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Die zwarte E is af, zou ik liever willen dan die C klas. Ook al zullen veel dit niet vinden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenDaarom ook hier.
Alhoewel ik persoonlijk een 300 E 5.6 en een CL 70 AMG niet als zodanig zou typeren.
Maar ik zie Tuning dan ook als het non plus ultra. De kers op de taart. Het beste van het beste.
Comment
Comment