Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch maar iet raar, die zelf aanspannende gordel van de amg hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Toch maar iet raar, die zelf aanspannende gordel van de amg hierboven.
      Hatelijk
      BMW X5 45e

Comment

• Goh ja, hatelijk durf ik niet direct zeggen. Het went wel, maar je moet in ieder geval goed zitten zodat ie u niet in duizend plooien trekt.

Comment

• Nu niet overdrijven he. Zo hard trekt dat ding ook niet.

Dat is trouwens op alle modellen met Pre-safe.

Comment

• Ik kan dat via boordcomputer uitzetten.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• Ik denk dat ik zo'n SLK 55 AMG zou verkiezen boven een SL 63 AMG. Ik denk dat zo'n SLK veel wendbaarder is en meer speelser rijdt.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Toch maar iet raar, die zelf aanspannende gordel van de amg hierboven.
                Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Hatelijk

Echt? Ik vind dat uiterst comfortabel. Anders trek ik bijna altijd zelf de gordel goed strak.
                En zo hard trekt dat ding nu toch ook niet hé?

Comment

• Ik ervaarde dat eigenlijk alsof dat de wagen zich schrap zette voor de bocht. Een gek idee, maar zo voelde het toch aan.

Comment

• ik trek zelf mijn gordel altijd aan, voor je weet nooit wat er gaat gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik trek zelf mijn gordel altijd aan, voor je weet nooit wat er gaat gebeuren
                      Dat ben je aan jezelf verplicht.

Comment

• De R170 SLK 36 AMG, hij bestaat.

Comment

• C63 amg

Hey,

Ik ben aan het overwegen om prive een C63 AMG break 2de hands te kopen.

ik twijfel tussen de C en een RS6 (ook 2de hands en ook break).

Zijn er bepaalde nadelen, motorische gebreken waar ik voor gewaarschuwd moet worden?
                          Of is de C ofgemeen gezien een betrouwbare wagen?
                          Zijn beide wagen even duur om op de baan te zetten? Ik volg namelijk niet heel dat gedoen met CO2 enzo...

Alvast bedankt

Comment

• Twijfel je nu echt tussen awd en rwd? Die twee wagens liggen toch mijlenver uit mekaar qua rijsensatie/ervaring?

C AMG is zeer betrouwbaar, sterk. Remmen en remblokken zijn zeer duur, zitpositie chauffeur kan problematisch zijn, zetel staat vrij hoog.
                            Passgiersruimte achterin tov de RS6 is ook beperkt ! (weinig beenruimte voor volwassenen).

Prachtige en plezante wagen. De facelift heeft wel een VEEL betere boite (robobak tov koppelomvormer) die heel snel schakelt (vs loom).
                            Last edited by Jokke_vlo; 08/07/2013, 15:43.

Comment

• Mispak u niet, beide wagens zijn +/- in het begin een 10k alleen al aan jaarlijkse en eenmalige taks. Tussen die 2 sowieso de rs6 trouwens, gewoon veel dikker.
                              -

Comment

• de RS6! saai uitzicht en teleurstellend lawaai maar kwa comfort op het niveau van de E en 5 reeks
                                kwa looks en rijden op circuit zou ik dan weer de C63 nemen.
                                lets have some more member berries

Comment

• Ik wil gewoon een break met het vermogen van een sportwagen.
                                  Een RS4 zou ook ok zijn, enkel vind ik het interieur zo "oud" tegenover de andere 2.

Ik heb zowel AWD als RWD gehad, beide hebben hun voordelen.

De C63 vind ik leuk qua looks, enkel is mijn ervaring met AMG dat de grip alles behalve aanwezig is wat in het verleden wel eens frusterend was (ik spraak hier dan over de SL 55 en de CL 55).

Comment

• Dat hooliganisme van die achterste grip maakt de auto toch juist minder saai, spannend en biedt fun? En als het regent gewoon even de esp op hé als je je niet safe zou voelen.

Comment

• Klopt, het is zeker wel leuk om mee te rijden.
                                      De 4 wielaadrijving van de RS6 maakt het allemaal idd wat saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
                                        Klopt, het is zeker wel leuk om mee te rijden.
                                        De 4 wielaadrijving van de RS6 maakt het allemaal idd wat saai.
                                        C63AMG kan sneller & goedkoper op lichte vracht gezet worden.. kost dan een peulschil om op de weg te zetten.

Sound is verslavend, maar rem verhaal van jokke klopt wel.. Helaas in welk budget zoek je ?

Comment

Working...
                                        X