Beide kan ik kopen voor onder de 40000€. Ik dacht dat die omzetten niet meer mocht/kon? Hoe wordt dat dan gedaan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenBeide kan ik kopen voor onder de 40000€. Ik dacht dat die omzetten niet meer mocht/kon? Hoe wordt dat dan gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten@Xenobe,
ik kan geen enkele van je foto's zien, ook niet bij andere merken :-(
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenIk wil gewoon een break met het vermogen van een sportwagen.
Een RS4 zou ook ok zijn, enkel vind ik het interieur zo "oud" tegenover de andere 2.
Ik heb zowel AWD als RWD gehad, beide hebben hun voordelen.
De C63 vind ik leuk qua looks, enkel is mijn ervaring met AMG dat de grip alles behalve aanwezig is wat in het verleden wel eens frusterend was (ik spraak hier dan over de SL 55 en de CL 55).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
InJapan.ru помогает покупать товары на аукционе Yahoo и из японских интернет-магазинов. Осуществляем доставку товаров из Японии по всему миру.
Razend interessante link, voor wie van oudere AMG modellen houdt.
Als je wat verder knutselt met de zoekfuncties, kom je meer interessante AMG modellen tegen. Ik noem een erg late Hammer 300 E 6.0 AMG uit november 1991. Met M117 terwijl de M119 er al ruim twee jaar was.
Het loont ook om de advertenties verder naar onderen door te lezen. En de open links aan te klikken. Vaak meer foto's en YouTube filmpjes.
Ja, in Japan staat bijzonder spul. Waarvan velen het bestaan niet eens weten.Last edited by Twingo1; 28/07/2013, 22:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichtenhttp://injapan.ru/auction/b146922092.html?attempt=1
Razend interessante link, voor wie van oudere AMG modellen houdt.
Als je wat verder knutselt met de zoekfuncties, kom je meer interessante AMG modellen tegen. Ik noem een erg late Hammer 300 E 6.0 AMG uit november 1991. Met M117 terwijl de M119 er al ruim twee jaar was.
Het loont ook om de advertenties verder naar onderen door te lezen. En de open links aan te klikken. Vaak meer foto's en YouTube filmpjes.
Ja, in Japan staat bijzonder spul. Waarvan velen het bestaan niet eens weten.
graag maar van die tekens snap ik geen snars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenDruk op 'English' en een wereld zal voor u opengaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtengraag.. maar zie nergens een knop 'English' wijsneus-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtengraag.. maar zie nergens een knop 'English' wijsneus
http://injapan.ru/auction/b146922092...tion_engexcite
Comment
Comment