Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beide kan ik kopen voor onder de 40000€. Ik dacht dat die omzetten niet meer mocht/kon? Hoe wordt dat dan gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
      Beide kan ik kopen voor onder de 40000€. Ik dacht dat die omzetten niet meer mocht/kon? Hoe wordt dat dan gedaan?
      mail of pm me even

Comment

• Comment

• @Xenobe,

ik kan geen enkele van je foto's zien, ook niet bij andere merken :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            @Xenobe,

ik kan geen enkele van je foto's zien, ook niet bij andere merken :-(
            Op tapatalk lukt het ook niet blijkbaar. Mss moet ik ze uploaden op photobucket.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
                  Ik wil gewoon een break met het vermogen van een sportwagen.
                  Een RS4 zou ook ok zijn, enkel vind ik het interieur zo "oud" tegenover de andere 2.

Ik heb zowel AWD als RWD gehad, beide hebben hun voordelen.

De C63 vind ik leuk qua looks, enkel is mijn ervaring met AMG dat de grip alles behalve aanwezig is wat in het verleden wel eens frusterend was (ik spraak hier dan over de SL 55 en de CL 55).
                  Dat is de bedoeling van een AMG een rookgordijn achterlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

ubervette velg... alleen een tikkeltje TE groot..

Comment

• Comment

• InJapan.ru помогает покупать товары на аукционе Yahoo и из японских интернет-магазинов. Осуществляем доставку товаров из Японии по всему миру.

Razend interessante link, voor wie van oudere AMG modellen houdt.
                        Als je wat verder knutselt met de zoekfuncties, kom je meer interessante AMG modellen tegen. Ik noem een erg late Hammer 300 E 6.0 AMG uit november 1991. Met M117 terwijl de M119 er al ruim twee jaar was.

Het loont ook om de advertenties verder naar onderen door te lezen. En de open links aan te klikken. Vaak meer foto's en YouTube filmpjes.
                        Ja, in Japan staat bijzonder spul. Waarvan velen het bestaan niet eens weten.
                        Last edited by Twingo1; 28/07/2013, 22:33.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Eén maatje kleiner was perfect geweest

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                                http://injapan.ru/auction/b146922092.html?attempt=1

Razend interessante link, voor wie van oudere AMG modellen houdt.
                                Als je wat verder knutselt met de zoekfuncties, kom je meer interessante AMG modellen tegen. Ik noem een erg late Hammer 300 E 6.0 AMG uit november 1991. Met M117 terwijl de M119 er al ruim twee jaar was.

Het loont ook om de advertenties verder naar onderen door te lezen. En de open links aan te klikken. Vaak meer foto's en YouTube filmpjes.
                                Ja, in Japan staat bijzonder spul. Waarvan velen het bestaan niet eens weten.

graag maar van die tekens snap ik geen snars

Comment

• Druk op 'English' en een wereld zal voor u opengaan.

Comment

• Volgens mij Google vertaling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                      Druk op 'English' en een wereld zal voor u opengaan.
                                      graag.. maar zie nergens een knop 'English' wijsneus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                        Staat er wel degelijk, onderaan. Enkel de optielijst wordt vertaald weliswaar.
                                        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          Dan wil je eens iemand, op je vrije dag, helpen...

http://injapan.ru/auction/b146922092...tion_engexcite

Comment

Working...
                                          X