Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
    Volgens wat ik hier lees, ben jij hier de grootste AMG expert.

Kan je een tipje van de sluier oplichten: ben je eigenaar / fan / journalist / ... ? En mss eens een klein verslagje van een testrit of een verhaal ofzo? Ik ben benieuwd.
    Dikke ²²²!
    Altijd leuk om zijn posts te lezen maar ik ken niets van AMG dus een zinnig antwoord geven gaat niet.
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Tipje van de sluier oplichten! Wat valt er te vertellen? Ik ben fan van Duitse (getunede) auto's. Tot voor een jaar of wat maakte ik proefritten in dergelijke auto's. Tegenwoordig verzamel ik er informatie over. Gewoon fan dus. Geen journalist, geen eigenaar, geen autohandelaar. Niks van dat alles.
      En een verslag over een proefrit? Nou, is simpel. Met of zonder verkoper een stuk rijden. Zo hard mogelijk. Even het vermogen voelen. Meer is het niet. Geen ingewikkelde rijtests met diverse criteria.

Comment

• Deze waren onlangs in Brugge. Blijven toch prachtige wagens! De Stirling Moss heeft btw een one of a kind print en is daarom blijkbaar zeer gegeerd.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vrachtwagenchauffeur waar ik werk zijn nieuw speeltje 1001265_722414607773516_1122158514_n.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Verwaest Bekijk Berichten
            Vrachtwagenchauffeur waar ik werk zijn nieuw speeltje [ATTACH=CONFIG]99301[/ATTACH]
            Waar kan ik tekenen om vrachtwagenchauffeur bij u te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Waar kan ik tekenen om vrachtwagenchauffeur bij u te worden
              Tis erg tegenwoordig, het werkvolk met een AMG, komt van dezelfde garage als mijn Sprinter, ik had ook beter een V6 genomen :-)

Comment

• SLS productie stopt reeds in Juni 2014...

Comment

• Oej is niet echt van lange duur geweest dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                    SLS productie stopt reeds in Juni 2014...
                    wil dat zeggen dat de opvolger er begint aan te komen? of stopt enkel de productie voor de gewone SLS en gaan ze verder met de black en GT
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      wil dat zeggen dat de opvolger er begint aan te komen? of stopt enkel de productie voor de gewone SLS en gaan ze verder met de black en GT
                      Productie 'gewone' zou stoppen in Januari en de rest in Juni. De SLC begint er idd aan te komen.

Comment

• Amai! Dan worden de GT en Black Series wel heel zeldzaam, hoeveel zijn/gaan er nog geleverd worden aan België? Spijtig voor die zalige 6.2 V8, deze was 1 vd laatste modellen :mad:
                        porsche 4ever
                        '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• maar SLC is geen vervanger voor een SLS maar eerder klein broertje..? misschien op termijn weer een super/hyper car..

Ik denk ook dat binnen enkele jaren de gefacelifte C63 AMG gegeerd gaat worden.. laatste V8 met 'recent' interieur.
                          zijn nu nog wat prijzig maar zo 1'tje moet ik ooit hebben

Comment

• Mercedes A45 AMG Edition 1 & SLS AMG Coupé Black Series by Mareno de Graaf, on Flickr

Comment

• Niet mis met die oranje accenten, zo zou ik er thuis ook wel eentje willen hebben staan.

Wel liefst één met naft en één met diesel.

Comment

• Geef mij maar een gewone A45 AMG als ik dan toch moet kiezen. Zo'n Edition 1 vind ik vrij lelijk met die taartschep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Geef mij maar een gewone A45 AMG als ik dan toch moet kiezen. Zo'n Edition 1 vind ik vrij lelijk met die taartschep.
                                  Ah, ik had het over die mundorftank.

Comment

• 500 E 6.2 AMG.jpg

0202428A20120623C00209.jpg

Last edited by Twingo1; 30/09/2013, 00:36.

Comment

• Zelfde video, andere uploader.

Maar deze twee video's en de Kopie Fahrzeugschein, waarin 6.19 L valt te lezen, bewijzen dat er een 500 E 6.2 AMG / E 62 AMG bestaat. Met M119 E62 motor dus. En dat moet de wereld weten!
                                      1660 kg gewicht. 6190 cc. 392 PS. 60 kgm./588 Nm. 4-automaat.
                                      235/45 ZR17 voor en 265/40 ZR17 achter. AMG 500 E 6.2
                                      0202428A20120623C00202.jpg

Last edited by Twingo1; 30/09/2013, 00:49.

Comment

• er staan 71 mijl op de teller

BMW X5 45e

Comment

• Wat een gestoord vet ding zo'n CLK GTR
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X