Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenCLS SB AMG S staat ook niet op die configurator, de 4 deurs wel. Ingewikkeld...
ik snap ook niet waarom het in europa wel zo populair is maar soitlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIets te veel van het goede die C, zowel qua uiterlijk als de sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenNee jong! Zo kan ik Mercedes wel smaken2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
De pk- en sportafdeling van Mercedes heeft in 2013 een topjaar beleefd. Sterker nog, nooit eerder wist AMG zoveel auto's weg te zetten.
Liefst 32.200 gespierde AMG-modellen werden in 2013 aan de man gebracht. Nieuwe modellen en de uitbreiding van het distributienetwerk worden voor het recordaantal verkochte auto's verantwoordelijk gehouden.
Met name in de Verenigde Staten werd een sterke groei waargenomen. De Amerikanen stapten in 2013 twintig procent vaker in een nieuwe AMG dan in 2012. AMG mag ook z'n handjes samenknijpen om de Britse verkopen, daar vonden 40 procent meer AMG-Benzen een warm thuis. In het thuisland steeg de vraag naar AMG's met tien procent. Ook in Japan, China, Canada, Rusland en Brazilië werden meer exemplaren verkocht, maar exacte aantallen blijven ons nog even onthouden. Al met al heeft AMG vorig jaar zo'n 25 procent meer omzet gedraaid dan in 2012.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJouw vorige avater deed anders vermoeden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Yosemite Blue, DE kleur voor een SLS imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten[IMG]
Comment
-
Maar dan Getrag handgeschakeld! En met M117/9 motor!
Eigenaar kan mij echter (nog) niet bevestigen wie deze Umbau heeft gedaan. Op autopapieren staat nog M117 6.0/4V en Getriebeart automatisch.
Wil wel graag zeker weten.
Comment
Comment