Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Chauffeur niet te bespeuren maar wel een iPhone aan de lader.

    Aan de banden te zien snelle ritten met dat ding
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

    Comment


    • Was die auto / taxi geen reclamestunt van Mercedes?
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

      Comment


      • in oostende dan nog!
        lets have some more member berries

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Was die auto / taxi geen reclamestunt van Mercedes?
          Ziet er zo niet uit alleszins. Is in gebruikte staat, kleine beschadiging aan achterlicht. Vanbinnen de nodige taxi-apparatuur ingebouwd.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

          Comment


          • Dan toch liever dat als taxi dan die Nissan Micra die hier sinds enkele maanden rondrijd.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Dan toch liever dat als taxi dan die Nissan Micra die hier sinds enkele maanden rondrijd.
              Ik ben grote tegenstander van die mic mac aan taxi-voertuigen. Mocht ik in de politiek zitten zou dit zeker één van mijn stokpaardjes worden.


              Sent from somewhere, using Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Zo'n SLS is sexy!
                alle Mercedes kontjes met 4 AMG uitlaten + motor zijn sexy

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  als benzlover is mijn antwoord geen geheim

                  maar als jij erachter rijdt ? vind je de sls zijn kont knap ??
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Zo'n SLS is sexy!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                  alle Mercedes kontjes met 4 AMG uitlaten + motor zijn sexy
                  In horizontale lijn heeft die kont wat weg van een Porsche 928 vind ik.


                  Sent from somewhere, using Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                  Comment


                  • Die AMG taxi is van Taxi Snel, Brugge. Heeft nog een ss chevelle enzo ook

                    Comment


                    • is jammer genoeg niet meer te bewonderen nu
                      lets have some more member berries

                      Comment


                      • Heet nieuws uit Affalterbach. Zojuist heeft de performancedivisie van Mercedes de specificaties van de nieuwe achtcilinder gepresenteerd.

                        Ook Mercedes ontkomt niet aan downsizing. Waar het tot voor kort nog weg kwam met achterlijk grote V8′s met 6,3 liter inhoud, door petrolheads wereldwijd geroemd, zal het in de nabije toekomst overgaan op een meer bescheidenere motorinhoud van vier liter, ondersteund door twee turbo’s.
                        Is dat erg, die turbo-inflatie? Wel, ze blijven tenminste vasthouden aan de V8, een traditie die in 1967 werd ingezet met de 300 SEL 6.8 AMG. Een andere optie hebben autobouwers met CO2-druk vanuit de EU simpelweg niet. En om maar meteen met de deur in huis te vallen: het direct ingespoten blok (motorcode: M178 ) gaat in de AMG GT maximaal 510 pk (375 kW) leveren. De 650 Newtonmeter is beschikbaar tussen de 750 en 4750 tpm.

                        Cylinder arrangement V8
                        Cylinder angle 90°
                        Valves per cylinder 4
                        Displacement 3982 cc
                        Bore x stroke 83.0 x 92.0 mm
                        Compression ratio 10.5 : 1
                        Output 510 pk @ 6250 rpm
                        Max. torque 650 Nm @ 1750 – 4750 rpm
                        Torque per litre 163.2 Nm/litre
                        Maximum engine speed 7200 rpm
                        Maximum charge pressure 1.2 bar
                        Engine weight (dry) 209 kg
                        Zoals eerder al in deze video werd uitgelegd heeft het blok twee turbo’s. Deze zijn niet aan de buitenzijde gemonteerd, maar aan de binnenkant van de V-hoek geplaatst. Noemen ze ook wel een ‘hot inside V’. Mercedes zegt dit te hebben omdat het compacter is en bijdraagt aan een snellere respons. Verder noemenswaardig is het smeersysteem. De Duitsers kozen ook voor een dry-sump-uitvoering, waarbij de olie niet in een carter onder de kruksas zit, maar in een aparte tank, waarvandaan het wordt aan- en afgevoerd. Een bekend trucje om motoren lager te kunnen plaatsen en het blok ongevoelig te maken voor dwars- en langskrachten die de smering in gevaar kunnen brengen.


                        Het uitlaatsysteem dat bij de 4.0 V8 Biturbo hoort is uitgevoerd met een tweetal kleppen om het motorgeluid te kunnen reguleren. Van een bedeesde brom om je buren niet wakker te maken, tot een meer ‘motorsport-inspired’ geluid, aldus Mercedes.
                        De eerste Mercedes met het blok wordt de AMG GT, en we mogen er gerust vanuit gaan dat het 209 kg wegende blok in iedere V8 powered AMG boven het A-Klasse-platform komt te liggen. Hoe de nieuwe motor klinkt hoor je HIER.





                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          In horizontale lijn heeft die kont wat weg van een Porsche 928 vind ik.


                          Sent from somewhere, using Tapatalk

                          Comment


                          • lets have some more member berries

                            Comment


                            • Der Hinweis seitens der „AMG Brand“ auf den ehemaligen „320“ M 104.99x bezieht sich auf den, aus meiner Sicht unbekannten“ Vorgänger der späteren „36“ Motoren {M 104 E 36}. Ende 1991/1992 bis zum Erscheinen der Kooperation 3.606 cm³ M 104.993.6 gab es für ca. DM 30,000.—die Möglichkeit den M 104.99x mit einer OM KW aus aktuellster Produktion {OM 603.97x} auf 3.519 cm³ zu vergrößern, wobei der Motor 265 PS/6,500 1/min und ein maximales Drehmoment von 355 Nm/4,500 1/min leistete.

                              OM 603.97x (Bohrung x Hub = 89 x 92,4 mm) und M 104.99x (Bohrung x Hub = 89,9 x 84 mm).

                              89,9 x 92,4 mm gibt tatsächlich 3.519 cm³ Hubraum.
                              De M 104 E 35 AMG bestaat!!!!

                              Comment


                              • moet met zijn lange slag fijn rijden denk ik

                                Comment


                                • Hoezo? Om zijn kracht van onderuit?

                                  Die 92,4 mm slag zie ik zelfs bij de CLK GTR.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                                    Hoezo? Om zijn kracht van onderuit?

                                    Die 92,4 mm slag zie ik zelfs bij de CLK GTR.

                                    http://www.500eboard.com/forums/atta...2&d=1407015465
                                    ik heb niet zo'n idee van dat soort motoren 7200 o/min is veel voor een langeslag v12, maar ik denk dat er anderen zijn die het nog hoger zoeken

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      is natuurlijk weer persoonlijke opvatting...

                                      maar straf dat een auto met technologie anno 2007 (+ update 2011) beter scoort dan 2014 M3... maakt terechte opmerkingen!

                                      Comment


                                      • C63 AMG 2015 aan het testen op de Ring

                                        Four prototypes do skids and make noise on the Nordschleife. Excited yet?

                                        Comment


                                        • heb de indruk dat die estate een S model is dus 4matic.. want die 2 sedans placeren af en toe een schuivertje bij het uitkomen van de bocht.. (wat ook aantoont dat er weer bakken koppel aanwezig is..)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X