Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Da zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.
      Waarom niet? Geen aangepast onderstel?

Comment

• Zijn er niet voor gehomologeerd in BE. Onder andere door de bumpers en onderstel
        BMW X5 45e

Comment

Da zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.
          jaja daarom dat een uitklapbare trekhaak een optie is... tis voor de show!
          lets have some more member berries

Comment

• Op de papieren van de wagen zal staan 0kg, eventueel zou max 750kg mogen in DE, in de UK mag dan weer meer, in NL totaal niet.
            BMW X5 45e

Comment

• Als je al zou trekken, valt er met zo'n ding niet te rijden. Vering en uitlijning zijn daar echt niet op voorzien
              BMW X5 45e

Comment

• vraag maar aan the swede en rest van de zigeuners met hun 2 ton caravans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  vraag maar aan the swede en rest van de zigeuners met hun 2 ton caravans
                  The swede is dacht ik ook niet helemaal in orde had ik eens gelezen.
                  BMW X5 45e

Comment

vraag maar aan the swede en rest van de zigeuners met hun 2 ton caravans
                    ja.. S63 met caravan

Comment

• ik denk eerder dat het met de 7g + amg heeft te maken, met de 5g mochten er nog wel amg's trekken

Comment

The swede is dacht ik ook niet helemaal in orde had ik eens gelezen.
                        niet in orde, maar niet dat het geen goeie sleurder is, zoals elke benz natuurlijk

Comment

• Mathi zijn ex C63 had als optie ook de uitklapbare trekhaak

Was ook geen Belgische wagen

Comment

• aan de 7g ligt het niet, ml 63 mag 3.5 ton trekken

Comment

36 zesinlijn, 43 v8 en 55 v8
                              Er is ook nog een C 28 AMG. Leider nur Optik.

Comment

• 193 pk tje met opsmuk

Comment

• Meer is het niet inderdaad. Maar wel officieel AMG.

Comment

• dat veel merken voor italie speciale versies maakten wist ik, maar das vast niet de reden dat waren allemaal - 2 liters

heb je een idee kwa prijs twingo ? veel duurder dan een 280 zelf samen te stellen met de bij benz vrij te koop aangeboden amg-delen ?

Comment

• Het is deze week Mercedes week op Autoblog, zoals we al konden lezen in diverse artikelen (en reacties). Dat was Appeltje ook opgevallen, hij haakt er dan ook spontaan op in met zijn Bitte ein Benz fuilleton in 45 delen. Deze week deel één! Met het speciale verzoek van Jim om aardig voor elkaar te […]

In 1995 kostte de auto 96.250 florijnen, veel geld!

Comment

• zou het niet kunnen dat dit gewoon een 280 met amg bodykit is (en de 0 eraf geprutst), de kit is ook niet identiek aan die van de 36 maar de reguliere voor de 202

Comment

• kwa kit ben ik toch mis eerste jaren had de 36 toch zelfde kit

al heeft de '28' niet de zwarte wielkastverbreders

Comment

Working...
                                          X