Da zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDa zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDa zal dan genne originele trekhaak zijn, want AMG's mogen nl niets trekken.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraag maar aan the swede en rest van de zigeuners met hun 2 ton caravansBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraag maar aan the swede en rest van de zigeuners met hun 2 ton caravans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenThe swede is dacht ik ook niet helemaal in orde had ik eens gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten36 zesinlijn, 43 v8 en 55 v8
Comment
-
dat veel merken voor italie speciale versies maakten wist ik, maar das vast niet de reden dat waren allemaal - 2 liters
heb je een idee kwa prijs twingo ? veel duurder dan een 280 zelf samen te stellen met de bij benz vrij te koop aangeboden amg-delen ?
Comment
-
Het is deze week Mercedes week op Autoblog, zoals we al konden lezen in diverse artikelen (en reacties). Dat was Appeltje ook opgevallen, hij haakt er dan ook spontaan op in met zijn Bitte ein Benz fuilleton in 45 delen. Deze week deel één! Met het speciale verzoek van Jim om aardig voor elkaar te […]
In 1995 kostte de auto 96.250 florijnen, veel geld!
Comment
-
zou het niet kunnen dat dit gewoon een 280 met amg bodykit is (en de 0 eraf geprutst), de kit is ook niet identiek aan die van de 36 maar de reguliere voor de 202
Comment
Comment