Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Nieuw-Zeeland stond een tijd terug een rechtsgestuurde C 28 AMG te koop. http://www.trademe.co.nz/motors/used-cars/mercedesbenz/c28/auction-647804489.htm

287371533.jpg287372249.jpg287372315.jpg
    287371692.jpg287371866.jpg
    Last edited by Twingo1; 12/08/2014, 14:36.

Comment

• En nog drie.

287372007.jpg287372094.jpg288825482.jpg

Comment

• dit is de 'amg'

interieur van een 202 classic = basisversie

interieur van een 202 esprit, even duur als de basis maar sportief

interieur van een 202 sport, optioneel, basis waarop amg begon

ik geloof niet echt in een amg c28 mét chassisnr
        het kan best zijn dat benz aurstralie of andere landen zelf een 280 met kit aanboden en de 0 eraf haalden, maar niet met amg nr

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ooohjaa graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
            Zet maar af !
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• heb ook al zitten kijken

wel 36 (ook zonder de verbreders )
              Last edited by bobo; 12/08/2014, 18:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                deze is wel veel lekkerder, toegegeven
                alleen tis muggeziften...ik hou niet als ze in advertenties zo lopen schreeuwen van 'het is een beul' en sneller dan anderen denken etc

breekt de hele advertentie af

(vind het 10 keer erger als slechte pics )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik geloof niet echt in een amg c28 mét chassisnr
                  het kan best zijn dat benz aurstralie of andere landen zelf een 280 met kit aanboden en de 0 eraf haalden, maar niet met amg nr
                  Ik weet het niet. Is ook maar net wat je als échte AMG beschouwt. Wat er in Japan of de VS werd gebouwd, is voor de fijnproever wellicht geen echte AMG.
                  Terwijl die wel met AMG onderdelen, en vaak zelfs ook nog door overgevlogen AMG technici uit Duitsland, in mekaar zijn gesleuteld.
                  Herinner me in deze de S124 300 TE 6.0-4V AMG.AMG_E60_Hammer_Wagon.jpg

Comment

• dat is allemaal zo twingo

ik beschouw nog steeds de bestaanreden van amg als echtheid
                    nl dat je als vent of vrouw een auto kocht waar niemand wat aan zag dan de strafste fabrieksversie

het was als het ware echt tunen avant la lettre

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mercedes-Benz G 65 AMG in Marbella, Spain Best G-Combo ever!

Comment

• het is de laatste tijd de mode om het reservewiel weg te laten op een g, ook in be (of heeft benz het optie gemaakt wegval reservewiel kwestie van full option te zijn ? ) ? wat vinden jullie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            5.5 rustige v8 in zo'n kleine donder

Comment

• Ruim voor de G 63 AMG V12 uit 2002 en de Brabus G V12 uit 2004 al een 12-cilinder in een G-klasse.

Comment

• AMG Lovers

kan iemand mij vertellen wat een C63 van 2011 verbruikt als je aan 120 km/u taffelt op de autostrade? Zijn de onderhoudskosten astronomisch hoog? Zijn er gekende motorische problemen? Iets specifiek waar je op dient te letten bij een tweedehands-aankoop?
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

• vind dit
                                  CITY 12.9 mpg US OR 18.2 L/100Km
                                  HIGHWAY 28 mpg US OR 8.4 L/100Km
                                  COMBINED 19.6 mpg US OR 12 L/100Km

op
                                  Mit Spritmonitor.de den Spritverbrauch und die Autokosten berechnen, mit anderen vergleichen und sehen, welche Fahrzeuge am sparsamsten sind.

kan je verbruikscijfers zien van andere C63 drivers (site ligt nu wel plat)

onderhoud: no idea maar zal wel niet min zijn, zou denken wel minder dan een meer complexe auto/motor zoals een M3 bv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                    kan iemand mij vertellen wat een C63 van 2011 verbruikt als je aan 120 km/u taffelt op de autostrade? Zijn de onderhoudskosten astronomisch hoog? Zijn er gekende motorische problemen? Iets specifiek waar je op dient te letten bij een tweedehands-aankoop?
                                    ± 11-12L onderhouds kosten zijn niet giga.. tot je schijven en remblokken vervangt.. dat kost veel geld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                      Ik heb eens met een SLS gereden (zelfde motor) en die zijn verbruik van de laatste x-duizend kilometer stond op 13 liter. Ik vond dat goed meevallen, zeker omdat het een huurwagen was. Taxen zijn astronomisch, tenzij je hem op LV zet.

Comment

• heb net een mooie binnen op stock

2010 - 60k km 33,5 ex btw in lichte vracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

kwa kit ben ik toch mis eerste jaren had de 36 toch zelfde kit

al heeft de '28' niet de zwarte wielkastverbreders
                                          Oh yes
                                          Voor mij zo'n C36 helemaal origineel graag.
                                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                          Current:
                                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                          Ex:
                                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel