Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Als die schermafbeelding van jouw PC afkomstig is, dan is het tijd voor een grondige opschoonbeurt van je systeem.

    Comment


    • Waarom?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
        Waarom?
        Ask.com toolbar...

        Comment


        • Ask.com is aanwezig, die ben je beter kwijt dan rijk ... screen is wel zowat 1 jaar oud.

          Comment


          • Maar de S 72 AMG was er op 9 mei nog steeds. En in augustus 2011 kwam ik 'm voor het eerst op het spoor.

            Raar dat die nog altijd niet verkocht is. Zal het de kilometerstand zijn? Of zijn Lorinser Felgen en Optik?
            Of zijn vraagprijs?

            Die was in 2011 nog meer dan dertig mille. In de loop der tijd wel flink gezakt.

            Maar toch wil niemand 'm!

            Comment


            • Misschien omdat het een foute bak is?

              Ik zou er niet goed mee durven buitenkomen
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

              Comment


              • Waarom niet?

                Dat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.

                Ik zie zulk soort auto's als het non plus ultra. Het beste van het beste wat mogelijk is.

                In 1995 was dit het beste wat AMG voor een W/V140 kon leveren. Die status heeft die bij mij nog steeds.

                Comment


                • ik rij ook niet zo graag megaopvallend, maar ik zou die wel willen...beeld je eens die die 7.2 v12 hoe belachelijk goed dat moet rijden

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                    Waarom niet?

                    Dat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.

                    Ik zie zulk soort auto's als het non plus ultra. Het beste van het beste wat mogelijk is.

                    In 1995 was dit het beste wat AMG voor een W/V140 kon leveren. Die status heeft die bij mij nog steeds.
                    indertijd kon amg dat wel leveren zonder uiterlijkheden, dat was nog beter geweest, maar de eerste eigenaar koos voor opvallendheid

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                      Dat foute bak idee is nergens op gebaseerd. Of je moet een huidige AMG ook als fout zien.
                      Het huidige AMG spendeert enorm veel meer geld en tijd aan het ontwerp van de auto's. Vind ze vandaag eerder te vergelijken met de E500 en 190 2.3-16V van destijds, moeilijk gewoon een getunede 124 of 190 te noemen.



                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                      Comment


                      • Ik denk dat het juist andersom is. Dat een opvallend exterieur tegenwoordig weer meer in de mode raakt. En dat dus het verschil tussen een standaard Mercedes en een getunede minder groot is dan in de jaren 80 en 90.

                        Toen een bescheiden uiterlijk de mode was.

                        Die trend zie ik ook bij BMW. Al met de scherp gesneden bumpers van een E60 M5. En zeker met de E82 1M.

                        Nu is het af fabriek. 15 jaar eerder hadden we dit nog tuning genoemd.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Het huidige AMG spendeert enorm veel meer geld en tijd aan het ontwerp van de auto's. Vind ze vandaag eerder te vergelijken met de E500 en 190 2.3-16V van destijds, moeilijk gewoon een getunede 124 of 190 te noemen.



                          ik vind het identiek lijken vooral

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik rij ook niet zo graag megaopvallend, maar ik zou die wel willen...beeld je eens die die 7.2 v12 hoe belachelijk goed dat moet rijden
                            Veel keuze had je medio jaren 90 eigenlijk ook niet, als je in de markt was voor een auto uit dat 500 pk plus segment. Naast de getunede Mercedessen zie ik eigenlijk geen ander merk in de buurt komen.

                            Alpina zat met zijn B12 onder de 400 pk. En was er toen eigenlijk al tuning voor de A8 D2?

                            Er waren wel wat uiteraard.

                            Racing Dynamics had zijn K50. Hamann zijn 750i 5.8. Hartge en Manhart hun zes liter. MVR zijn 6,1 liter V12. Er zullen er vast nog veel meer zijn.

                            Had de AC Schnitzer S7 wel een V12 bijvoorbeeld?

                            Comment


                            • dat weet ik niet twingo

                              er zullen wel marginalen zijn geweest

                              Comment


                              • Het speuren ernaar is een aangenaam tijdverdrijf, vind ik.

                                Want mijn interesse voor tuning beperkt zich niet tot AMG. Of tot getunede Mercedessen.

                                Wel heb ik een voorkeur voor - in mijn ogen - echte tuning, namelijk het vergroten van de cilinderinhoud.
                                En dan mag het ook best een Bitter Omega A met 3,9 liter zijn. Of een Irmscher Senator 4 liter. Mantzel.

                                Om maar eens een zijstraat te noemen.

                                Comment


                                • van een bitter ben ik ook gek

                                  er staat er nog steeds eentje in de kelders van kapellen bij den elentrieker

                                  Comment


                                  • r. elst had meer bitters
                                    een 5.9 en de veel jongere 3.0

                                    Comment


                                    • Een Bitter Omega A bedoel je?

                                      o6acrt.jpg

                                      Heb die test voor me liggen.

                                      Maar ook een EVO 500 met Irmscher vier liter maakt me gek!

                                      2cwx575.jpg
                                      Last edited by Twingo1; 26/08/2014, 22:43.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                                        Wel heb ik een voorkeur voor - in mijn ogen - echte tuning, namelijk het vergroten van de cilinderinhoud.
                                        noem je dat tunen? das uitboren... echte tuning is voor performance gaan en heeft weinig met de cilinderinhoud te zien maar met handling all round gaande van de motor tot het chassis
                                        lets have some more member berries

                                        Comment


                                        • Ik hou van getalletjes. Denk dat ik daarom vergroten van cilinderinhoud leuk vind.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X