Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch een dikke wagen die SLS Black Series

Comment

• Die laatste stond er alles behalve netjes uit.
      Hij werd goed gebruikt.

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vandaag voor het eerst echt kennisgemaakt met een C63 AMG. Wat een ervaring... Het geluid, de snelheid, de kleine plofjes bij manueel terugschakelen
        Deze zal mij nog wel even bijblijven denk ik. Geen foto's, was een zilvergrijze break.
        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zo'n PFL is echt knap. ik wil dat
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                zo'n PFL is echt knap. ik wil dat
                Laat je maar gaan... https://www.facebook.com/media/set/?...3149622&type=1
                Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

W220
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• In april 2004 in Duitsland twee proefritten in de C215 CL 65 AMG gemaakt. Ik herinner me nog de A3 onder Keulen. Met 280 km/h de helling op.

Ja, dat was me wat!

Comment

• als ze perfect ori zijn, goed gepoetst en graag de fl, is zo'n 220 nog steeds zoo knap

Comment

• Ze lijken wel aan de bomen te groeien hier

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Deze S 72 AMG staat al sinds augustus/september 2011 te koop. Eerst bij het bedrijf van de eigenaar zelf, HBV HANSEATIC GRUPPE AG in Hamburg.
                            Nu bij een bevriende relatie.

Bijna vier jaar te koop. Niemand wil 'm. Terwijl die toch zeer zeer zeldzaam is.
                            En over de prijs, deze heeft ook weleens voor 10.000 minder te koop gestaan.

Wat houdt iemand tegen? Het gevreesde onderhoud?

Comment

• 303000 km, 400 gram co2, 7.1 liter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
                                Deze S 72 AMG staat al sinds augustus/september 2011 te koop. Eerst bij het bedrijf van de eigenaar zelf, HBV HANSEATIC GRUPPE AG in Hamburg.
                                Nu bij een bevriende relatie.

Bijna vier jaar te koop. Niemand wil 'm. Terwijl die toch zeer zeer zeldzaam is.
                                En over de prijs, deze heeft ook weleens voor 10.000 minder te koop gestaan.

Wat houdt iemand tegen? Het gevreesde onderhoud?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...G&pageNumber=1
                                Mmmm, 20 jaar oud, 303dzd km en € 30dzd...
                                Blijft veel geld voor een V12. Niet zo zeer voor het motorblok zelf misschien maar onderhoud dat er zit aan te komen.
                                Ik veronderstel, mochten ze hem dan nu terug € 10.000 minder zetten dat die dan wel snel zou verkocht zijn.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Zomer 2013 stond die voor 18½ te koop.

Of zal het het Lorinser Paket zijn?
                                  Heb op een ander forum gelezen dat de voor- en achterbumpers van Lorinser zijn.
                                  In de advertentie uit 2013 had die ook nog Lorinser RSK 2 velgen.

Comment

• Deze vind ik bijvoorbeeld veel mooier. Ondanks de Brabus Monoblock 5 velgen.

Had de S 72 AMG er zo uitgezien, als in deze link: http://www.garaget.org/?car=320732 ; had die reeds verkocht geweest.

Want zo hoort een AMG W/V140 er uit te zien, vind ik.
                                    Last edited by Twingo1; 22/07/2015, 14:05.

Comment

• De nieuwe C63 is echt nice.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                        De nieuwe C63 is echt nice.

inderdaad. Me like
                                        IRIDIUM
                                        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                        Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                          De nieuwe C63 is echt nice.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
                                          inderdaad. Me like
                                          Ik wist dat ik hier een paar mensen plezier kon doen met deze foto.

Comment

Working...
                                          X