Perfect
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Voor de liefhebbers van zulke gedrochten:
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
mijn territoire
beresterke 60sl van schumi 4 sale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenintussen 17 jaar oud, de eerste suv ter wereld (met suv bedoel ik jeep zonder ladderchassis de bijnaam jeep waardig)
ml had sperren en reductie
Comment
-
Superauto...zonder comfort en niet de beste wegligging...de p38 gaf comfort maar was dan weer een zwalper op zijn starre assen
Je mag heen en weer blijven antwoorden, maar je hebt de jeeps pre ml en daarna...ml maakte de jeep linksrijders en presteerde toch nog op terrein, nu nog steeds
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenS65coupe amg mogen ze hier afzetten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHoe dik is deze?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment