Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ook niet maar het is wat anders dan...

Comment

• Op zoek naar een tweedehands Mercedes-Benz C 30 AMG? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

duur voor een niet gekeurd exemplaar. ook bizar waarom hij de turbo, injectoren en diff vervangen heeft...
      Last edited by Kristofm; 24/06/2016, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
        http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...116?asrc=st|as

duur voor een nieuw gekeurd exemplaar. ook bizar waarom hij de turbo, injectoren en diff vervangen heeft...
        Enige in België my ass...

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• die zwarte sc van mijn maat (gekocht van een collega van mij voor 8500 met ik denk 64k toen) is mss wél een unicum in be

Comment

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...116?asrc=st|as

duur voor een niet gekeurd exemplaar. ook bizar waarom hij de turbo, injectoren en diff vervangen heeft...
            Dat heb ik hier ooit nog ééns gezegd . Een C30 cdi is alles behalve betrouwbaar en injectoren en turbo gaan zeker en vast stuk binnen de 150d km als er mee word gereden dus geen slakkengang . Mijn neef heeft zoiets nieuw gekocht en turbo was er zelf 2 keer aan op 220 000km voor de rest ook injectoren en bak . Dat spel reed heerlijk en ja een specialleke toen in de tijd .Dat was dat een zeer snelle wagen . 1ste Turbo en 5 injectors onder garantie vervangen wat positief was maar 2de turbo en bak uit eigenzak moeten betalen .

Comment

• de nief gekochte, nog steeds in dienst zijnde 2004 c 30 hierboven nog nix aan geweest, alleen werken er maar 3 gloeiers...ook geen roest

(overigens zijn injectoren op die reeks vrij normaal, ook bij een gewone 270...maar op deze specifiek dus niet aan de orde)
              Last edited by bobo; 24/06/2016, 10:36.

Comment

• alles behalve betrouwbaar? ik heb met de mijne 250.000km en buiten één injector en gloeikaarsen, geen kosten gehad. in der tijd reed er ene in Ieper met 300.000km en ook geen enkele kost gehad buiten de boite die hij kapot heeft gereden (heeft nooit olie wissel gedaan).

Comment

• Komt er toch vooral op aan om er omzichtig mee om te gaan. Denk dat er soms wel serieus mee afgebeuld is met sommige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                    Komt er toch vooral op aan om er omzichtig mee om te gaan. Denk dat er soms wel serieus mee afgebeuld is met sommige.
                    Ja hallo 231pk en zoveel koppel . Dat was zowat de snelste diesel toen zo niet de snelste . Je gaat toch niet zoveel taks en biv betalen om er rustig mee te rijden. Motor op temp en knallen maar.

Comment

• De bmw 3 liter toen 380 nm vs 560 amg die van mijn maat werdwordt ook de pees opgelegd

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• die bakken kunnen daar tegen, mijne krijgt ook op zijn doos en start nog altijd vlekkeloos. als je ze wat liefde en vooral olie heeft, blijven ze mee gaan. werd ook niet zoveel verkocht hoor indertijd. dure aankoop (+- 70 000€)

dit was zijn antwoord:

Beste, turbo heb ik preventief vervangen net zoals het differentieel omdat de auto geen geschiedenis heeft voor ik hem kocht.. Km stand is wel 100% juist! Injectors heb ik veranderd omdat hier 1ntje een fit van had. En als ik iets vervang vervang ik het liever allemaal zodat ik achteraf geen dubbel werk heb.

Nu, niet tegen staand een heerlijke wagen die c30! de roffel alleen al.

Comment

• de schijven en remmen zijn wel héél duur

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              de schijven en remmen zijn wel héél duur

200€ per schijf... van mijn 63 zijn ze duurder (750€ per schijf).

Comment

• Geloof 900 geplaatst bij benz dat het was

Comment

200€ per schijf... van mijn A170cdi zijn ze duurder (750€ per schijf).
                                  Sssst
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    Geloof 900 geplaatst bij benz dat het was

Per kant? Das een dure garage.

let op, bij porsche duurder. 993 turbo van vriend 27.000€ geplaatst in keramische schijven en 9000€ in metalen.

Comment

• Comment

• Wat een lawaai dat van die E55 kwam...

Comment

• Slc 43 en s 63

Comment

Working...
                                          X