Wat is die zwarte ? Die wielkassen maken hem bijzonder agressief. Ziet er ferm uit...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat is die zwarte ? Die wielkassen maken hem bijzonder agressief. Ziet er ferm uit...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDie laat je toch zo door op de snelweg als je dat in je spiegel zietPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOnze mentaliteit en die van de Hollanders naar ginds overgewaaid ? Ikke ni snel, gij ook ni snel of zoietsPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat is die zwarte ? Die wielkassen maken hem bijzonder agressief. Ziet er ferm uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Zeker getuned want is buiten proportie, vind'k zelfs lelijk terwijl de c coupé mij wel kan smaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Zeker getuned want is buiten proportie, vind'k zelfs lelijk terwijl de c coupé mij wel kan smaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb er geen idee van hoe die er normaal moet uitzien.... zal ne keer googlen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Behoort tot de mooiste coupé's. Mocht de prijs een héél stuk lager liggen en er geen Mb op staan zou ik die wel willen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
een one of a kind E63 AMG 4MATIC coupe van GAD, een E500 die ze omgebouwd hebben inclusief interieur
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzalig een C65 AMG black series
http://weistec.com/media-events-pres...black-series1/
Comment
Comment