Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mercedes staat nog altijd het mooiste op een veelspaak-velg, vind ik. Ik had die graag als zomervelg in 19" gehad op mijn C, maar de kostprijs schrikt mij een beetje af.
Daar heb je bij een bandenboer 4 lookalikes voor. Destijds ook bij de Lorinsers op mijn 260E, kostten toen al 60000 frank voor 4, bij de bandenboer 20000 frank. Geen mens die het verschil zag en de kwaliteit was zeer goed
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
waarom? 19" wielen is een mogelijke optie op de 205. ik overwoog 19" bij aankoop maar ga aftermarket 19" kopen en mijn 18" amg velgen in de garage veilig bergen
Dat stukje heb ik al. Zit er al op vanaf 18" bij de AMG-line.
Ik had look-a-likes gevonden bij Mille Miglia. Bandenboer raadde dat merk echter sterk af.
Resultaat: ik ga verder blijven rijden op de vijfspaak 18" AMG-breedset voor de zomer, en nu liggen er 18" Dezent-velgen onder, met daarop mijn winterbanden. Ik was gesteld voor nog geen 1.300 euro, met Pirelli Sottozero 3 als band.
bedoel je dat klein blokje aan het achterwiel? dacht dat dit op elk model zat. eigenlijk zelfs nog nooit opgevallen aangezien gans de wagen zwart is hier
Comment