Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
    als je een wagen koopt in Duitsland en die invoerd hier in België dan er dan nog de 21% btw moet betaald worden.
    Indien ouder dan 6 maand en meer dan 6000km toch niet?

Comment

• Dan betaal je 19% in DE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Indien ouder dan 6 maand en meer dan 6000km toch niet?
        Tuurlijk wel, je koop bv. in Duitsland waar de btw 19% is. Indien de wagen wordt uitgevoerd naar België betaal je die niet maar betaal je in Belgie 21% op het netto factuurbedrag.

Dat heeft niets met km's te maken of ouderdom.

Omgekeerd is intressanter, koop je in Belgie een auto, nieuw of occasie om uit te voeren naar Duitsland dan betaal je daar 19%. Het verschil tussen de 21% en 19% heb je dan uitgespaard.
        Last edited by ; 22/12/2010, 12:39.

Comment

• .. mits het een BTW wagen is in het buitenland! Als je van particulier koopt, kan hij hem in DE niet zonder BTW verkopen. Aangezien je dan dus al BTW betaalt hebt, hoef je in BE geen BTW meer te betalen (dus 2% gespaard)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
            .. mits het een BTW wagen is in het buitenland! Als je van particulier koopt, kan hij hem in DE niet zonder BTW verkopen. Aangezien je dan dus al BTW betaalt hebt, hoef je in BE geen BTW meer te betalen (dus 2% gespaard)
            Zo is dat, 100% gelijk heb je.
            Was ik inderdaad vergeten te vermelden dat op partikulier wagens uiteraard geen BTW meer hoeft betaald te worden.
            Ik hoop dat we hier niet teveel off topic aan het gaan zijn.

Comment

• misschien kun je je wagen aan ons voorstellen, dan zijn we meteen terug ontopic je bent er precies erg trots op, dus delen maar
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                misschien kun je je wagen aan ons voorstellen, dan zijn we meteen terug ontopic je bent er precies erg trots op, dus delen maar
                Oeps, ik dacht dat al gedaan te hebben.

Het betreft een Gallardo LP560 Spyder en ik ben er inderdaad trots op zoals iedereen die een nieuwe wagen heeft veronderstel ik.

Ben al jaren een Porsche rijder, met een enkele uitschuiver van 5 jaar naar Ferrari om daarna terug voor Porsche te kiezen omwille van de betrouwbaarheid die ik bij Ferrari niet kreeg en daarom had ik wel een beetje schrik om te switchen naar een Gallardo. Na wat informatie ingewonnen te hebben bij mensen die al wat langer ervaring hadden met de Gallardo bleek mijn vrees ongegrond. Tot op heden ben ik zeer tevreden en hoop dat dit zo moge blijven. Misschien dat sommige Duitse invloeden er voor iets tussenzitten, wie weet
                Last edited by ; 22/12/2010, 14:05.

Comment

• Comment

Oeps, ik dacht dat al gedaan te hebben.

Het betreft een Gallardo LP560 Spyder en ik ben er inderdaad trots op zoals iedereen die een nieuwe wagen heeft veronderstel ik.

Ben al jaren een Porsche rijder, met een enkele uitschuiver van 5 jaar naar Ferrari om daarna terug voor Porsche te kiezen omwille van de betrouwbaarheid die ik bij Ferrari niet kreeg en daarom had ik wel een beetje schrik om te switchen naar een Gallardo. Na wat informatie ingewonnen te hebben bij mensen die al wat langer ervaring hadden met de Gallardo bleek mijn vrees ongegrond. Tot op heden ben ik zeer tevreden en hoop dat dit zo moge blijven. Misschien dat sommige Duitse invloeden er voor iets tussenzitten, wie weet
                    Welk kleur? Die matzwarte van Lambo Brussels soms toevallig? Is die niet ongeveer 5 maand geleden verkocht?

Heb je geen foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                      Welk kleur? Die matzwarte van Lambo Brussels soms toevallig? Is die niet ongeveer 5 maand geleden verkocht?

Heb je geen foto's ?
                      Het is een tri color Arangio Borealis. Ik dacht op dit forum ook eens een zelfde wagen gezien te hebben van iemand anders met nickname Rami maar ken de persoon zelf niet. Ik dacht dat die wagen andere velgen had voor zover ik me dat herinner.

Comment

• Klopt, die van Rami is niet in Arangio Borealis maar is Arancio Atlas. Velgen zijn van SDS, prachtig.
                        Last edited by ; 22/12/2010, 14:21.

Comment

• Ja, klopt .

De nummerplaat van uw Lambo is soms niet toevallig LAM-560?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Klopt, maar die van Rami is niet in Arangio Borealis.
                            Dan zal het iemand anders geweest zijn met die kleur, is niet belangrijk, trouwens zelf heb ik even getwijfeld of ik die kleur zou nemen, is wel redelijk opvallend maar nu heb ik er zeker geen spijt van. Het is een echte Lambo kleur die het wagenlandschap van zwart, grijs en andere donkere kleuren wat opfleurd

Comment

• Die van Rami is Arancio Atlas.

Gallardo-LP560, maak anders eens een topic aan bij 'mijn auto' met evt. wat foto's, dan kan iedereen meegenieten van je prachtkar!

Comment

Dan zal het iemand anders geweest zijn met die kleur, is niet belangrijk, trouwens zelf heb ik even getwijfeld of ik die kleur zou nemen, is wel redelijk opvallend maar nu heb ik er zeker geen spijt van. Het is een echte Lambo kleur die het wagenlandschap van zwart, grijs en andere donkere kleuren wat opfleurd
                                Beide kleuren zijn oranje, alleen is Arancio Atlas een LP640 kleurtje

Comment

• Arancio Atlas, die kleur ken ik niet, staat ook niet in de Lambo optielijst.
                                  Het is Arangio of Arangio Borealis.
                                  Vermoedelijk gaat het hier over een gepersonaliseerde kleur.

Comment

• 't is altijd Arancio en niet Arangio.

LP560 => Arancio Borealis
                                    LP640 => Arancio Atlas, maar Rami heeft die als optie op z'n LP560
                                    Last edited by ; 22/12/2010, 14:30.

Comment

Arancio Atlas, die kleur ken ik niet, staat ook niet in de Lambo optielijst.
                                      Het is Arangio of Arangio Borealis.
                                      Vermoedelijk gaat het hier over een gepersonaliseerde kleur.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      't is altijd Arancio en niet Arangio.

LP560 => Arancio Borealis
                                      LP640 => Arancio Atlas
                                      @Gallardo-LP560: Rami heeft deze idd speciaal besteld.
                                      Arancio Atlas kon je al krijgen op de laatste Diablo's, en op de eerste generatie Gallardo's ook, als ik me niet vergis.
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                        De nummerplaat van uw Lambo is soms niet toevallig LAM-560?
                                        Aha een helderziende op dit forum

Comment

Zo is dat, 100% gelijk heb je.
                                          Was ik inderdaad vergeten te vermelden dat op partikulier wagens uiteraard geen BTW meer hoeft betaald te worden.
                                          Ik hoop dat we hier niet teveel off topic aan het gaan zijn.
                                          bij een handelaar in okkazies betaal je ook btw. Maar 2dehands kan je btw in duitsland voldoen, ALTIJD.
                                          Indien ouder dan 6 maand en meer dan 6000km

Comment

Working...
                                          X