Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIndien ouder dan 6 maand en meer dan 6000km toch niet?
Dat heeft niets met km's te maken of ouderdom.
Omgekeerd is intressanter, koop je in Belgie een auto, nieuw of occasie om uit te voeren naar Duitsland dan betaal je daar 19%. Het verschil tussen de 21% en 19% heb je dan uitgespaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. mits het een BTW wagen is in het buitenland! Als je van particulier koopt, kan hij hem in DE niet zonder BTW verkopen. Aangezien je dan dus al BTW betaalt hebt, hoef je in BE geen BTW meer te betalen (dus 2% gespaard)
Was ik inderdaad vergeten te vermelden dat op partikulier wagens uiteraard geen BTW meer hoeft betaald te worden.
Ik hoop dat we hier niet teveel off topic aan het gaan zijn.
Comment
-
misschien kun je je wagen aan ons voorstellen, dan zijn we meteen terug ontopic je bent er precies erg trots op, dus delen maarCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenmisschien kun je je wagen aan ons voorstellen, dan zijn we meteen terug ontopic je bent er precies erg trots op, dus delen maar
Het betreft een Gallardo LP560 Spyder en ik ben er inderdaad trots op zoals iedereen die een nieuwe wagen heeft veronderstel ik.
Ben al jaren een Porsche rijder, met een enkele uitschuiver van 5 jaar naar Ferrari om daarna terug voor Porsche te kiezen omwille van de betrouwbaarheid die ik bij Ferrari niet kreeg en daarom had ik wel een beetje schrik om te switchen naar een Gallardo. Na wat informatie ingewonnen te hebben bij mensen die al wat langer ervaring hadden met de Gallardo bleek mijn vrees ongegrond. Tot op heden ben ik zeer tevreden en hoop dat dit zo moge blijven. Misschien dat sommige Duitse invloeden er voor iets tussenzitten, wie weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk BerichtenOeps, ik dacht dat al gedaan te hebben.
Het betreft een Gallardo LP560 Spyder en ik ben er inderdaad trots op zoals iedereen die een nieuwe wagen heeft veronderstel ik.
Ben al jaren een Porsche rijder, met een enkele uitschuiver van 5 jaar naar Ferrari om daarna terug voor Porsche te kiezen omwille van de betrouwbaarheid die ik bij Ferrari niet kreeg en daarom had ik wel een beetje schrik om te switchen naar een Gallardo. Na wat informatie ingewonnen te hebben bij mensen die al wat langer ervaring hadden met de Gallardo bleek mijn vrees ongegrond. Tot op heden ben ik zeer tevreden en hoop dat dit zo moge blijven. Misschien dat sommige Duitse invloeden er voor iets tussenzitten, wie weet
Heb je geen foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenWelk kleur? Die matzwarte van Lambo Brussels soms toevallig? Is die niet ongeveer 5 maand geleden verkocht?
Heb je geen foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKlopt, maar die van Rami is niet in Arangio Borealis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk BerichtenDan zal het iemand anders geweest zijn met die kleur, is niet belangrijk, trouwens zelf heb ik even getwijfeld of ik die kleur zou nemen, is wel redelijk opvallend maar nu heb ik er zeker geen spijt van. Het is een echte Lambo kleur die het wagenlandschap van zwart, grijs en andere donkere kleuren wat opfleurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk BerichtenArancio Atlas, die kleur ken ik niet, staat ook niet in de Lambo optielijst.
Het is Arangio of Arangio Borealis.
Vermoedelijk gaat het hier over een gepersonaliseerde kleur.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten't is altijd Arancio en niet Arangio.
LP560 => Arancio Borealis
LP640 => Arancio Atlas
Arancio Atlas kon je al krijgen op de laatste Diablo's, en op de eerste generatie Gallardo's ook, als ik me niet vergis.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenDe nummerplaat van uw Lambo is soms niet toevallig LAM-560?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk BerichtenZo is dat, 100% gelijk heb je.
Was ik inderdaad vergeten te vermelden dat op partikulier wagens uiteraard geen BTW meer hoeft betaald te worden.
Ik hoop dat we hier niet teveel off topic aan het gaan zijn.
Indien ouder dan 6 maand en meer dan 6000km
Comment
Comment