Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.
Wees maar gerust dat er ernstig gerekend wordt.
Als je als bedrijf iets verkoopt voor 1245,75 euro dan ga je toch ook plots niet afronden en 1300 euro vragen.
Zo werkt het niet jongens. Het is niet omdat een bepaalde wagen een hoge prijs heeft dat het plots geen belang meer heeft.
@dsCedric
Als de IPhone morgen 1000 euro ipv 700 euro kost zal je begrijpen wat ik bedoel.
Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.
1.9 miljoen plus BTW plus afleverkosten, lijkt me
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je als bedrijf iets verkoopt voor 1245,75 euro dan ga je toch ook plots niet afronden en 1300 euro vragen.
Zo werkt het niet jongens. Het is niet omdat een bepaalde wagen een hoge prijs heeft dat het plots geen belang meer heeft.
@dsCedric
Als de IPhone morgen 1000 euro ipv 700 euro kost zal je begrijpen wat ik bedoel.
Dat is +50%, ik heb het over +10%, da's iets anders he . En bij elke generatie lapt Apple er 10% bij, en ik zie meer en meer iPhones.
Uiteraard zal er wel een grote kostenanalyse aan vooraf gaan he, maar ik vraag me af hoe dat precies gebeurt. Ze zoeken net die prijs zodat het product van die prijs vermenigvuldigd met het aantal verkochte wagens voor die prijs, maximaal is. Vanaf welke prijsverhoging haken er veel mensen af, en is dat een compensatie voor die prijsverhoging etc..
Geen idee hoe je aan zoiets begint.
En zoals ScoobySimon zegt, dat afgerond getal geeft nu een vertekend beeld door die BTW- en afleveringskosten, maar het oorspronkelijke getal zal ook niet rond zijn me dunkt.
De voltijdopleiding Automotive leert je voertuigen ontwerpen, maken en testen volgens de slimste technologische ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit.
Ziet er interessant uit, ik ga het straks eens doornemen.
Is het uw verslag?
Neen het is een eindwerk van Amanda Joosten uit NL. De basis is wel gemaakt voor Nederland maar België is vergelijkbaar.
Wat betreft de Lambo voor 49.500 euro vroeg ik me juist af welke adder er onder het gras zat, en jawel bij het naar onder scrollen kwam het antwoord.
Ik vind het ook grappig dat alle opties en accessoires nog worden vermeld, ook diegen die in rook (letterlijk) zijn opgegaan.
Neen het is een eindwerk van Amanda Joosten uit NL. De basis is wel gemaakt voor Nederland maar België is vergelijkbaar.
Wat betreft de Lambo voor 49.500 euro vroeg ik me juist af welke adder er onder het gras zat, en jawel bij het naar onder scrollen kwam het antwoord.
Ik vind het ook grappig dat alle opties en accessoires nog worden vermeld, ook diegen die in rook (letterlijk) zijn opgegaan.
Voor een eindwerk is het toch ook gene vetten .
In het begint zegt ze "Naast deze productieprijs hebben zij natuurlijk ook recht op een percentage winst.", maar er wordt niet uitgelegd hoe de winst berekend wordt, want net het interessantse is lijkt mij. Ik vind ook niet direct iets op google..
Titelblad is veelbelovend.
Geen inhoudsopgave, de helft van de 5 bladzijden zijn tabellen, geen bronvermelding, ...
Dit is toch echt geen eindwerk, of wel?
Comment