Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mensen gaan nu toch niet afknappen op een auto omdat hij 2.5mil kost ipv 2mil en een chic.

Ik vraag mij af wat de productieprijs is van die Sesto Elemento.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.
      Belastingen ofzo?

Heb dat ook altijd raar gevonden.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vette ketel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Miura chassis?
            Correct
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Oei, zo'n SV is even common als een Opel Astra eigenlijk?

Comment

• Emirati in Londen, dan is dat vrij normaal ja

Comment

• 1 mooie en 2 lelijke, ge moet het maar kunnen

Comment

• Wtf.. haha zalig!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Hoe komen ze aan zo een prijs? Waarom geen 2.265.900 of 2.100.000 euro? Of 3.000.000? Vraag me soms af hoe ze zoiets bepalen.
                        Wees maar gerust dat er ernstig gerekend wordt.

Als je als bedrijf iets verkoopt voor 1245,75 euro dan ga je toch ook plots niet afronden en 1300 euro vragen.
                        Zo werkt het niet jongens. Het is niet omdat een bepaalde wagen een hoge prijs heeft dat het plots geen belang meer heeft.

@dsCedric
                        Als de IPhone morgen 1000 euro ipv 700 euro kost zal je begrijpen wat ik bedoel.
                        Last edited by ; 27/12/2010, 13:46.

Comment

1.9 miljoen plus BTW plus afleverkosten, lijkt me
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
                            Wees maar gerust dat er ernstig gerekend wordt.

Als je als bedrijf iets verkoopt voor 1245,75 euro dan ga je toch ook plots niet afronden en 1300 euro vragen.
                            Zo werkt het niet jongens. Het is niet omdat een bepaalde wagen een hoge prijs heeft dat het plots geen belang meer heeft.

@dsCedric
                            Als de IPhone morgen 1000 euro ipv 700 euro kost zal je begrijpen wat ik bedoel.
                            Dat is +50%, ik heb het over +10%, da's iets anders he . En bij elke generatie lapt Apple er 10% bij, en ik zie meer en meer iPhones.

Uiteraard zal er wel een grote kostenanalyse aan vooraf gaan he, maar ik vraag me af hoe dat precies gebeurt. Ze zoeken net die prijs zodat het product van die prijs vermenigvuldigd met het aantal verkochte wagens voor die prijs, maximaal is. Vanaf welke prijsverhoging haken er veel mensen af, en is dat een compensatie voor die prijsverhoging etc..
                            Geen idee hoe je aan zoiets begint.

En zoals ScoobySimon zegt, dat afgerond getal geeft nu een vertekend beeld door die BTW- en afleveringskosten, maar het oorspronkelijke getal zal ook niet rond zijn me dunkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                              Uiteraard zal er wel een grote kostenanalyse aan vooraf gaan he, maar ik vraag me af hoe dat precies gebeurt.
                              Onderstaande link zal al heel wat duidelijk maken:

De voltijdopleiding Automotive leert je voertuigen ontwerpen, maken en testen volgens de slimste technologische ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit. 

Comment

http://mysite.automotivecenter.nl/am...eprijsauto.doc

Ziet er interessant uit, ik ga het straks eens doornemen.

Is het uw verslag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                  Ziet er interessant uit, ik ga het straks eens doornemen.

Is het uw verslag?
                                  Neen het is een eindwerk van Amanda Joosten uit NL.
                                  De basis is wel gemaakt voor Nederland maar België is vergelijkbaar.

Wat betreft de Lambo voor 49.500 euro vroeg ik me juist af welke adder er onder het gras zat, en jawel bij het naar onder scrollen kwam het antwoord.
                                  Ik vind het ook grappig dat alle opties en accessoires nog worden vermeld, ook diegen die in rook (letterlijk) zijn opgegaan.
                                  Last edited by ; 27/12/2010, 14:33.

Comment

Neen het is een eindwerk van Amanda Joosten uit NL.
                                    De basis is wel gemaakt voor Nederland maar België is vergelijkbaar.

Wat betreft de Lambo voor 49.500 euro vroeg ik me juist af welke adder er onder het gras zat, en jawel bij het naar onder scrollen kwam het antwoord.
                                    Ik vind het ook grappig dat alle opties en accessoires nog worden vermeld, ook diegen die in rook (letterlijk) zijn opgegaan.
                                    Voor een eindwerk is het toch ook gene vetten .

In het begint zegt ze "Naast deze productieprijs hebben zij natuurlijk ook recht op een percentage winst.", maar er wordt niet uitgelegd hoe de winst berekend wordt, want net het interessantse is lijkt mij. Ik vind ook niet direct iets op google..

Comment

http://mysite.automotivecenter.nl/am...eprijsauto.doc
                                      Dat eindwerk trekt op niks.

Comment

• Titelblad is veelbelovend.
                                        Geen inhoudsopgave, de helft van de 5 bladzijden zijn tabellen, geen bronvermelding, ...
                                        Dit is toch echt geen eindwerk, of wel?

Comment

Working...
                                        X