Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Dat eindwerk trekt op niks.
    Het staat je vrij je standpunt te verduidelijken en uiteen te zetten.

"Dat eindwerk trekt op niks" zoals je zegt daar hebben we natuurlijk niets aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
      Het staat je vrij je standpunt te verduidelijken en uiteen te zetten.

"Dat eindwerk trekt op niks" zoals je zegt daar hebben we natuurlijk niets aan
      Het is gewoon veel te vaag en beperkt.

Ik zou het bijvoorbeeld veel interessanter gevonden hebben moest er een volwaardige kostenanalyse inzitten, vooral van het productieproces.

Was ze geslaagd?

Comment

• Ons gegeven in deze topic gaat meer bepaald over een Lamborghini model.

Hoeveelheid techniek arbeidsloon en uren bepalen de kostprijs van een product, dan zal er een stukje winst moeten worden gegenereerd i.v.m. met de continuiteit van het bedrijf.

Maar dan komt een van de belangrijkste punten, n.l. het mark aspect. Waar en (op welk niveau) kunnen we ons product in de markt zetten?

Eigenlijk is dit de éérste fase. Gebruikelijk is dat we eerst bepalen of er behoefte aan het product is, zo ja, voor welke prijs zouden we het kunnen verkopen en dan, kunnen we het voor deze marktprijs inderdaad maken.

Bovenstaand gegeven is natuurlijk kort door de bocht maar het is zeker niet omdat er Lamborghini opstaat dat men onbeperkte bedragen kan vragen.

Neem nu Bugatti, allemaal zeer mooi maar 0 wagens verkocht in de België, een goedkoper voorbeeld is de Porsche 911 Sport Classic die vorig jaar met grote trom werd voorgesteld en waarvan er maar 250 werden gebouwd om de exclusiviteit en investerings waarde te behouden. Prijs was 169.300 euro ex.btw. Er werden er 123 verkocht en er staan er nog 127 op een koper te wachten maar niet meer aan 169.300 euro.

Ja, het kan vergankelijk zijn ondanks alle kosten en prijsanalyses.
        Last edited by ; 27/12/2010, 16:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gallardo-lp560 Bekijk Berichten
          Neem nu Bugatti, allemaal zeer mooi maar 0 wagens verkocht in de Benelux, een goedkoper voorbeeld is de Porsche 911 Sport Classic die vorig jaar met grote trom werd voorgesteld en waarvan er maar 250 werden gebouwd om de exclusiviteit en investerings waarde te behouden. Prijs was 169.300 euro ex.btw. Er werden er 123 verkocht en er staan er nog 127 op een koper te wachten maar niet meer aan 169.300 euro.
          Interessant. Bron?

Comment

• Motherfuck, this is boring.

Comment

Interessant. Bron?
              Correctie, ik had het over België, bron registratiediensten.

Als ik me herinner is er eens 1 gespot met kenteken EB 164 kenteken maar die is van d'Ieteren. Verder eens 1 met kenteken dat bij andere wagen hoorde en verder een Z-plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                Motherfuck, this is boring.
                100% gelijk heb je

Comment

• VYR-011 is van D'ieteren, EB164 is van een particulier.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Titelblad is veelbelovend.
                    Geen inhoudsopgave, de helft van de 5 bladzijden zijn tabellen, geen bronvermelding, ...
                    Dit is toch echt geen eindwerk, of wel?
                    Als dat een eindwerk is wil ik niet weten aan welk instituut die werd afgeleverd.

Comment

• ik was ondertussen al vergten welk topic dit ook weer was

om maar weer ontopic te gaan; en boxen lekker luid zetten oorgasme
                      Richard travels to Abu Dhabi to road test the Lamborghini Murcielago. There's even time for a drag race against a Mercedes SLR, before heading back to Englan...

Comment

• Comment

• Die gast maakt wel lekkere foto's

Comment

• Inderdaad. Zijn foto's van de SV van John Olsson zijn ook geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                              ik was ondertussen al vergten welk topic dit ook weer was

om maar weer ontopic te gaan; en boxen lekker luid zetten oorgasme
                              http://www.youtube.com/watch?v=QEaSZ...eature=related
                              7:31

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Heb jij dat geschreven?

Een gratis tip: je kan tegenwoordig zelfs opmaken voor ebooks gratis downloaden.
                                Daar zitten soms mooie dingen bij.
                                Dat geeft je paper toch een iets meer, euhm, alledaagse look...
                                Het oog wilt ook wat niwaar.

Nee, het is niet zijn paper, check een paar post hoger . Wist zelfs niet dat die richting bestond... 'Automotive Management'...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                  Heb jij dat geschreven?
                                  Neen, zoals dsCedric ook al zei, komt niet van mij, ik ken de persoon zelfs niet, doc gewoon tegengekomen op internet.
                                  Last edited by ; 28/12/2010, 13:16.

Comment

• Comment

7:31

High quality video of the Gumball 3000 Rally at Hazeldonk (The Netherlands) on 1-5-2010. The cars came from London, France, Belgium and were heading to Amste...

kijk hier dan eens op 42 sec

Comment

• Comment

• Zwart doet een Diablo echt geen goed. Dat lijnenspel heeft een felle kleur nodig.

Comment

Working...
                                          X