Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    7:31
    Is da zo speciaal?
    Ik heb GT-Rs da al zien doen

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Prachtige kleur

Comment

• Verde Ithaca

Comment

• Sound

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Sound

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                De manier waarop EDO de LP640-sound verkracht heeft is zonder twijfel onvergetelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  De manier waarop EDO de LP640-sound verkracht heeft is zonder twijfel onvergetelijk.
                  In het interieur klinkt dat toch schitterend?

Langs buiten toch ook wel goed, misschien wat rommelig. Maar bij Edo houden ze zich vooral bezig met motortuning denk ik. Het volledige uitlaatsysteem is aangepast (ook spruitstukken), nokkenassen, ECU, enz..

Even een stock LP640 erbij halen:

+ YouTube Video

(Die Hamann/O.D. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                    + YouTube Video

Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten

Heel die auto verneukt door die velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Heel die auto verneukt door die velgen.
                      Wat is er mis met die velgen ?

Comment

• LP640 velgen op een Diablo is not done (voor sommigen).

Comment

• Standaard LP640 klinkt veel mooier/zuiverder dan die EDO.
                          En ik vind die LP640 velgen knap staan op die Diablo.. ben ik de enigste?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• *dubbel*
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Standaard LP640 klinkt veel mooier/zuiverder dan die EDO.
                              En ik vind die LP640 velgen knap staan op die Diablo.. ben ik de enigste?
                              Nope, ik vind dat ook knap

Comment

• Die hermara velgen passen er niet echt op... De hercules velgen van de Roadster daarentegen zijn wel knap ;-)
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Comment

• een ducktail zie je niet vaak , niet mis

Comment

• Deze kerel heeft de dag van z'n leven gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                        Deze kerel heeft de dag van z'n leven gehad

Zeg dat wel!
                                        Blijft een megavette kar , zo'n Réventon.

Comment

• Eentje van bijna 2 maanden geleden. Ik zal de volledige shoot binnenkort eens posten in het fotoreportage topic:

Comment

Working...
                                          X